Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення «Черговість здійснення видатків місцевих бюджетів в період дії воєнного стану».
У роз’ясненні:
- ремонту укриттів;
- заправки картриджів;
- придбання програмного забезпечення;
- придбання матеріалів для швачки/перукаря;
- пролонгації сертифікату електронного підпису;
- видатків на таблички-покажчики (облаштування, утримання та експлуатація укриттів);
- видатків на протипожежну безпеку;
- видатків на придбання мініелектростанцій.
Приєднані файли:
Теги:
бюджет війна місцеві бюджети війна DOBRE фінанси
Джерело:
Програма DOBRE
13 жовтня 2025
Львів виступить майданчиком для ІІ Міжнародного форуму агломерацій України!
Львів виступить майданчиком для ІІ Міжнародного...
24 жовтня 2025 року у Львові відбудеться ІІ Міжнародний форум агломерацій України. Запрошуємо до участі представників...
13 жовтня 2025
Прозорість на місцях: представлено дослідження виконання закону про відкритість рад
Прозорість на місцях: представлено дослідження...
У Києві презентували результати всеукраїнського дослідження щодо виконання Закону України «Про внесення змін до ЗУ...
13 жовтня 2025
Презентовано проєкт звіту за результатами...
10 жовтня 2025 року в Києві відбулася презентація проєкту звіту публічних консультацій щодо обговорення проєкту...
13 жовтня 2025
«В концептуальних документах маємо спиратися на...
Що має змінитися в концептуальних підходах реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади...