Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

25 червня 2025

«Сталеві магнолії»: як ініціатива громади і підтримка міжнародних партнерів допомогли втілити мрію

«Сталеві магнолії»: як ініціатива громади і...

Коли на фронт спершу пішов чоловік, а потім син, світ Олени Троц ніби обірвався. Однак жінка вирішила не здаватися,...

25 червня 2025

27 червня - п’ятниця із Cities4Cities: майбутнє регіональної політики ЄС й українські громади

27 червня - п’ятниця із Cities4Cities: майбутнє...

27 червня, під час п’ятниці із Cities4Cities мова піде про те, що важливого відбувається зараз у Європі у сфері...

25 червня 2025

«Нам треба було повірити в себе»: як Городницька громада відродила молодіжний рух

«Нам треба було повірити в себе»: як...

Репортаж з громади, де молодь вийшла з тіні, аби заговорити голосно. Впродовж 2024 року у Городницькій громаді,...

25 червня 2025

27 червня - підсумковий захід проєкту з розробки муніципальних енергетичних планів

27 червня - підсумковий захід проєкту з...

27 червня, 0б 11:00 розпочнеться онлайн-захід «Посилення енергоспроможності громад: підсумки проєкту з розробки МЕП»....