Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

04 лютого 2025

У Жовтих Водах на Дніпропетровщині з’явиться новий індустріальний парк

У Жовтих Водах на Дніпропетровщині з’явиться...

Новий індустріальний парк «Жовті Води» буде створено на території міста Жовті Води Кам’янського району...

04 лютого 2025

10 законопроектів, важливих для підтримки та розвитку громад і територій – інфографіка

10 законопроектів, важливих для підтримки та...

Щороку портал «Децентралізація» формує в єдиний список найактуальніші для місцевого самоврядування законопроєкти, які...

03 лютого 2025

Премія Нового Європейського Баугаузу 2025: встигніть подати свій проєкт

Премія Нового Європейського Баугаузу 2025:...

Подайте свій проєкт до 14 лютого та станьте частиною європейської мережі інновацій. Конкурс відзначає найкращі...

03 лютого 2025

U-LEAD оголошує нові «Кроки для спеціалістів» на тему «Служба в органах місцевого самоврядування»

U-LEAD оголошує нові «Кроки для спеціалістів»...

Навчальна програма «Кроки для спеціалістів. Служба в органах місцевого самоврядування» від «U-LEAD з Європою»...