Команда Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» проаналізували законодавство, що регулює реалізацію прав внутрішньо переміщених осіб на житло, а також повноваження органів місцевого самоврядування щодо здійснення обліку/ведення реєстрів з реалізації права на житло, у тому числі ВПО.
Так, тимчасово переміщені особи, відповідно до законодавства, мають право як на тимчасове, так і постійне, зокрема і соціальне житло. Для запровадження дієвого інструментарію комплексної оцінки потреб внутрішньо переміщених осіб, зокрема і щодо реалізації права на житло з урахуванням чинного законодавства, пропонується ініціювати ведення органами місцевого самоврядування муніципальних розширених реєстрів. Методологію збору та інституційне забезпечення їх наповнення буде напрацьовано додатково.
Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» також зробили порівняльний аналіз будівництва модульного та капітального житла для ВПО (проблеми, переваги, виклики). Ключові висновки представлені в Додатку.
Крім того, експерти навели ряд пропозицій щодо спрощення процедур житлового будівництва (відведення землі, містобудівна документація, проектування, будівництво, нагляд, введення в експлуатацію).
Приєднані файли:
Теги:
соціальні послуги війна війна соціальні послуги
Джерело:
Проект USAID «ГОВЕРЛА»
02 серпня 2025
Калуш матиме місто-побратим у Мексиці: започатковано нове міжнародне партнерство
Калуш матиме місто-побратим у Мексиці:...
Калуська міська територіальна громада розширює горизонти міжнародної співпраці. На черговій сесії Калуської міської...
01 серпня 2025
Пирятинська громада: приклад, як підтримка ЄС...
Пирятинська міська територіальна громада стала прикладом того, як локальні ідеї можуть масштабуватися до системних...
01 серпня 2025
Децентралізація: найважливіше за липень
Децентралізація: найважливіше за липень
На початку кожного місяця портал «Децентралізація» підбиває підсумки місяця, що минув. Ми розповідаємо про важливі...
31 липня 2025
U-LEAD запрошує до участі в унікальній...
Навчальна програма «Кроки для спеціалістів. Входження у професійну діяльність» — чудовий старт для працівників...