Тростянецька міська об'єднана громада, що на Сумщині, відтепер має власний бренд. Він був створений у спіробітництві громади, Швейцарсько-українського проекту DESPRO та креативного агентства ООО РПО "Шоколад" (Суми). Візуальний символ став результатом досліджень громадської думки, фокус-груп та робочих засідань громадського активу і об’єднав всі населені пункти, що входять у склад об’єднаної громади.
Здобутки Тростянецької ОТГ не обмежуються новим брендбуком. Vешканці громади мають відновлене терапевтичне та гінекологічне відділення міської лікарні, оновлені школи та спортивні стадіони, створений ресурсно-інклюзивний центр для дітей, модернізовану бібліотеку.
І на цьому громада не зупиняється. Планується відродження історичних споруд, стадіону імені Куца, відбудови спортивної бази в с. Нескучному, створення культурно-історичного центру навколо нещодавно знайдених скіфських курганів. Проектна документація вже розроблена і буде продемонстрована потенціальним партнерам та інвесторам.
А нові плани, нові перспективи та нові досягнення громади будуть розфарбовані в кольори нового брендбуку.
26 листопада 2025
Відбувся другий вебінар серії щодо реформи управління комунальним майном
Відбувся другий вебінар серії щодо реформи...
25 листопада 630 представників/ць територіальних громад з усіх регіонів України взяли участь у черговому вебінарі на...
25 листопада 2025
Європейські можливості для громад: всеукраїнське дослідження
Європейські можливості для громад:...
Українські громади потребують посилення спроможності для участі в міжнародних програмах. Після початку...
25 листопада 2025
Атласи умов та ресурсів деокупованих громад...
У Києві презентували унікальний продукт – «Атласи умов і ресурсів деокупованих громад Херсонської області»....
24 листопада 2025
Згуртованість через різноманітність: як...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель, Центр демократичної стійкості Київської школи економіки У попередніх...