Як залучити мешканців до діалогу з владою через ЦНАП: у Києві презентували посібник

25 липня 2019 року в Києві відбулася презентація посібника «Інформування та залучення населення. Рекомендації на усіх етапах створення та роботи ЦНАП» (ЗАВАНТАЖИТИ 21,9 МБ). Посібник є частиною пакету підтримки, який розробляє команда напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». В рамках реалізації напряму буде створено до 600 належних Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). 

Представники комунікаційних агенцій-лідерів ринку, експерти-комунікаційники проектів Європейського Союзу та фахівці з громадських організацій pro bono долучилися до заходу та допомогли представникам громад розробити плани по інформуванню та залученню населення для конкретних ситуацій, які можуть виникнути в громаді. Професійні комунікатори модерували обговорення та ділилися досвідом. Після групової роботи фахівці громад презентували розроблені плани інформування та залучення мешканців, а експерти давали їм поради та рекомендації на майбутнє. Більше 50 представників громад з усієї України взяли участь у заході. Учасників привітали Тарас Лилик від імені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України та Наталія Старостенко від імені Представництва ЕС в Україні.

Наталія Старостенко, керівник сектору місцевого розвитку Представництва Европейського Союзу в Україні привітала учасників та зазначила: «З впровадженням реформи децентралізації місцеве самоврядування отримало більше повноважень і одночасно відповідальності за покращення якості життя мешканців. Участь населення у процесах прийняття рішень є надзвичайно важливою для ефективного управління та сталого розвитку регіонів. Підвищення обізнаності та залучення мешканців до діалогу є одним з найважливіших завдань влади, яка ставить собі за мету ефективний та гармонійний розвиток громади. Посібник Програми «U-LEAD з Європою» є дієвим інструментом, який громади можуть використовувати на практиці для комунікації соціальних змін. ЄС продовжуватиме підтримку, спрямовану на поліпшення добробуту мешканців українських громад та розвиток регіонів».

Олена Конопля, керівниця комунікаційної команди Офісу віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України, розповіла про кращі практики комунікації європейської інтеграції України та наголосила: «Оскільки нам доводиться пояснювати людям досить складні поняття, реформи або законопроекти, ми повинні говорити простою зрозумілою мовою. Без цього комунікація буде малоефективною. Але також дуже важливо завжди знаходити та пояснювати практичну користь, яку мешканці отримають від впровадження змін, суто теорія в цих питаннях не є зрозумілою. Людям завжди цікавіше слухати про зміни у їхньому житті на практиці».

Астрід Коль, керівниця відділу комунікацій, діалогу та налагодження зв'язків Програми «U-LEAD з Європою» презентувала кращі практики по залученню населення в процеси об’єднання громад та зауважила: «Пряма комунікація влади з мешканцями є надзвичайно важливою. Програма «U-LEAD з Європою» працює з громадянами на всіх рівнях, особливо на місцевому, через Центри розвитку місцевого самоврядування, створені у кожній області. Комунікація допомагає здобути довіру людей і залучити їх у процес прийняття рішень, що сприяє подальшому об’єднанню та розвитку громади. Посилення місцевого самоврядування є важливою ціллю децентралізації, а це неможливо без залучення мешканців».

Посібник Програми «U-LEAD з Європою» містить практичні рекомендації щодо інформування населення на усіх етапах створення та роботи ЦНАП, а також поради по розробці плану залучення мешканців до діалогу з владою та їх впливу на розвиток громади. «В цьому посібнику ми сконцентрували весь досвід, набутий під час роботи по створенню 26 ЦНАП Початкової Фази, та залучили високо-професійних комунікаційників з метою створити для громад, які планують відкривати ЦНАП, нові інституції чи інфраструктурні об’єкти, практичні інструкції готові для використання», зазначила Тамара Береш, координаторка інституційної підтримки напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою».

Всі посібники Програми доступні на сайті напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення: https://tsnap.ulead.org.ua/library.


Програма «U-LEAD з Європою» дякує всім, хто долучився до практичного семінару та інвестував свій час у менторську роботу з метою допомогти активістам громад якісно комунікувати та залучати мешканців до роботи по розвитку регіону: комунікаційним агенствам eComm Communication Consulting, Newsfront, One Philosophy Group of People; Проектам Європейського Союзу Strengthening the Role of Civil Society in Facilitating Democratic Reforms and Increasing Accountability, Responsibility, and Quality of Government, Women as agents of change, peace building and conflict prevention at the grassroots level in Ukraine; громадським організаціям «Відкритий Університет Майдану», «Асоціація самоорганізації населення», «Фундація регіональних ініціатив».

 

25.07.2019 - 15:28 | Переглядів: 1441
Як залучити мешканців до діалогу з владою через ЦНАП: у Києві презентували посібник

Приєднані зображення:

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
53b16bf8f4b90788442c66c07b9b9805

17 жовтня 2019

Що забезпечить незворотність децентралізації в...

Закріплення чіткої системи адмінтерустрою України та ефективної системи місцевого самоврядування, запровадження...

B3cd092959f435bcc64b75fb00a7c869

17 жовтня 2019

У Чаплинській ОТГ відкрився один з найближчих...

17 жовтня у Чаплинській об’єднаній територіальній громаді Херсонської області за підтримки Програми «U-LEAD з...

Eb4f802ff7a816bcae755c8286c2c261

17 жовтня 2019

110 волонтерів Корпусу миру США працюватимуть в...

16 жовтня 2019 року 110 американських громадян склали присягу і офіційно стали волонтерами Корпусу миру США в...