Типові помилки працівників ЦНАП при обслуговуванні мешканців та бізнесу - плакати

Експертна команда "U-LEAD з Європою" зі створення та модернізації ЦНАП розробили серію плакатів про типові помилки працівників ЦНАП при обслуговуванні мешканців та бізнесу. На жаль, в більшості випадків, навіть самі клієнти ЦНАП не розуміють, що їх права порушуються. 

Тренінговий посібник та презентації для підвищення кваліфікації персоналу ЦНАП доступні в нашій бібліотеці ЗАВАНТАЖИТИ та на сайті Програми: https://tsnap.ulead.org.ua/staff-training/  

Приєднані зображення:

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

26 січня 2021

НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для...

НАДС спільно з Мінрегіоном та Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» в...

26 січня 2021

Анонс! 2 лютого - вебінар «Інформування та залучення населення в роботу публічних інституцій на прикладі ЦНАП»

Анонс! 2 лютого - вебінар «Інформування та...

Запрошуємо на вебінар «Інформування та залучення населення в роботу публічних інституцій на прикладі ЦНАП»,...

26 січня 2021

Як організувати кіноклуб навіть у найменшій громаді - онлайн-курс

Як організувати кіноклуб навіть у найменшій...

Учителі та викладачі, бібліотекарі та менеджери культурних організацій, громадські активісти та...

26 січня 2021

Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП продовжують функціонувати - Мінцифра

Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП...

З 2020 року розпочався процес реорганізації районних державних адміністрацій (РДА). Водночас Центри надання...

26 січня 2021

28 січня - вебінар про передачу майнових комплексів закладів освіти громадам

28 січня - вебінар про передачу майнових...

28 січня 2021 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”...