Типові помилки працівників ЦНАП при обслуговуванні мешканців та бізнесу - плакати

Експертна команда "U-LEAD з Європою" зі створення та модернізації ЦНАП розробили серію плакатів про типові помилки працівників ЦНАП при обслуговуванні мешканців та бізнесу. На жаль, в більшості випадків, навіть самі клієнти ЦНАП не розуміють, що їх права порушуються. 

Тренінговий посібник та презентації для підвищення кваліфікації персоналу ЦНАП доступні в нашій бібліотеці ЗАВАНТАЖИТИ та на сайті Програми: https://tsnap.ulead.org.ua/staff-training/  

Приєднані зображення:

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Читайте також:

12 грудня 2025

Французький досвід для українських громад: профільний Комітет вивчає модель агломерацій та систему місцевого фінансового контролю

Французький досвід для українських громад:...

Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...

12 грудня 2025

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська громада робить інструменти участі зрозумілими для мешканців

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...

Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...

12 грудня 2025

Як органам місцевого самоврядування проводити випробування при призначенні на посади: нові рекомендації від НАДС

Як органам місцевого самоврядування проводити...

Національне агентство України з питань державної служби затвердило Методичні рекомендації щодо проходження...

11 грудня 2025

Можливості для громад Дніпропетровщини та Житомирщини: презентація проєкту U-RESTORE

Можливості для громад Дніпропетровщини та...

  18 грудня команда проєкту U-RESTORE проведе онлайн-презентацію у Zoom, щоб представити проєкт і можливості...