Офіс реформ створив «майстерню» для обміну досвідом розвитку майбутніх об’єднаних громад

«Під час «Майстерні стратегічного розвитку майбутніх об’єднаних громад» обговорили необхідність та актуальність розробкистратегій розвитку майбутніх об’єднаних територіальних  громад та основні підходи до їх  створення», - повідомилакерівник Харківського регіонального офісу з підтримки реформи місцевого самоврядування Діана Баринова.

Захід було організовано спільно Офісом реформ та командою розробників Стратегії розвитку Харківської області до 2020 року.

У ході «майстерні» експерти, науковці та  голови селищних, міських рад -  центрів майбутніх об’єднаних громад ділилися досвідом своїх найкращих напрацювань у різних напрямках розвитку територій.

«Серед питань, яким, на думку учасників, необхідно в першу чергу приділити увагу –  навчання населення громад  з метою  залучення його  до процесів стратегічного планування розвитку територій,  можливість залучення кваліфікованих експертів, в тому числі європейських, до  визначення  основних тенденцій розвитку територій, шляхи залучення відповідного фінансування», - розповіла Діана Баринова.

За підсумками заходу учасники запропонували подібні «майстерні» проводити систематично з метою напрацювання ефективних моделей розвитку територій та обміну позитивним досвідом управління.

Область:

Харківська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Читайте також:
E3b54e2265773b9dd24e8c3d10630784

22 лютого 2019

Мережа сільської первинної медицини налічує...

В країні впроваджується децентралізація - реформа, що підсилює громади, сприяє розвитку сільських територій та дає...

D990700c4733ef6e86adcfd86a3abfd3

22 лютого 2019

Фінансова децентралізація: експерти розповіли...

Що б скептики реформи місцевого самоврядування не говорили, але, зокрема, результати фінансової децентралізації...

A0e08b8576637447a58d9739328fae49

22 лютого 2019

УВАГА! КОНКУРС з відбору об’єднаних громад для...

Західноукраїнський ресурсний центр (ЗУРЦ) оголошує конкурс з відбору об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для...