У Чернігові створили інтерактивну карту освітнього простору області

Отримати детальну інформацію про школу або училище, дізнатися чи є підвіз шкільним автобусом до навчального закладу та перевірити стан доріг жителі Чернігівщини можуть, не виходячи із дому. Інформація про навчальні заклади тепер доступна у режимі онлайн.

Як повідомляє Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», управління освіти і науки Чернігівської ОДА візуалізувало мережу закладів освіти області, створивши інтерактивну карту.

На мапі області відображена інформація про загальноосвітні навчальні заклади, опорні школи, інтернати, а також про заклади профтехосвіти та інститути з університетами.

На мапі відображено не лише місце знаходження школи або інституту, а й коротка довідка про неї та навіть стан дороги, по якій здійснюватиметься підвіз дітей за необхідності.

За допомогою карти можна більш детально вивчити сітку опорних закладів Чернігівської області. Їх на сьогодні 31 та 16 філій.

Як зазначають в управлінні освіти, остаточну мережу буде сформовано після завершення процесу децентралізації та утворення об’єднаних територіальних громад області.

Карту можна переглянути за посиланням.

04.07.2018 - 14:34 | Переглядів: 2729

Приєднані зображення:

Теги:

освіта

Область:

Чернігівська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
Bca9150f0d63a697d348b4e4dbc51bc6

21 вересня 2019

Президент видав Указ про стимулювання розвитку...

20 вересня 2019 року Президент України видав Указ «Про невідкладні заходи щодо забезпечення економічного зростання,...

C5068fadc61021fdf1217054307a186b

20 вересня 2019

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник...

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник Старости» (ЗАВАНТАЖИТИ). Видання покликане допомогти старостам...

217e8e4ebd73a9299d09cd3f53a93da3

20 вересня 2019

Від еволюційного етапу об’єднання громад...

«Ми пройшли еволюційний етап добровільного об’єднання громад і зараз переходимо до наступного – об’єднання за...