Плюс 367 опорних шкіл за півтора роки: основні тези урядової наради з регіонами щодо децентралізації освіти

Децентралізації освіти має кількісні і якісні результати. І сьогодні маємо декілька основних завдань: продовження розбудови мережі опорних шкіл, запровадження з 1 вересня у всіх школах Нової української школи з одночасною розбудовою Нового освітнього простору, а також інклюзивне навчання. Серед завдань також: забезпечення шкіл новим обладнанням, автобусами, будівництво інфраструктури навколо опорних шкіл тощо. Про це сказав під час селекторної наради щодо реформування освіти в умовах децентралізації Віце-премєр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«В Україні вже створено 504 опорні школи, до яких доєднано 970 філій. Порівнюючи з 2016 роком, коли їх було 137, за півтора роки ми створили 367 опорних шкіл. В цьому процесі є області лідери - найбільше опорних шкіл у Кіровоградській (66), Львівській (44), Житомирській (36), Київській (34) та Чернігівській (30) областях», - наголосив Геннадій Зубко.

Віце-прем’єр-міністр підкреслив, що питання створення опорних шкіл в ОТГ також є пріоритетним. Створено 208 опорних шкіл в ОТГ, до яких доєднано 390 філій. Серед областей-лідерів по створенню опорних шкіл саме в громадах: Житомирська (27 ОШ в ОТГ), Чернігівська (19 ОШ в ОТГ), Тернопільська (17 ОШ в ОТГ), Волинська (16 ОШ в ОТГ).

«Аутсайдером є Закарпатська область, де не створено жодної опорної школи. Дуже повільно йде процес у Івано-Франківській,  Миколаївській, Черкаській  областях – тут всього 6-7 опорних шкіл на область. Тому, я ще раз звертаюсь до громад і наголошую на конкретних KPi щодо впровадження опорних шкіл. Це якість освіти і результати ЗНО в першу чергу дітей, які проживають в ваших громадах», — підкреслив Геннадій Зубко.

Зі 115 проектів з розбудови Нового освітнього простору в Україні реалізовано 60. Це не просто яскравий дизайн, мурали на фасадах шкіл та розфарбовані  стіни – це необхідна освітня екосистема. Школа перестає бути «дисциплінарним простором», школа стає простором розвитку та взаємодії. І саме на цю ціль працюють Стандарти, які розроблені Мінрегіоном для типових проектів по Новому освітньому простору. Опорна школа повинна бути однаково якісно надавати освіту як в місті, так і в сільській місцевості.

Окремий напрямок – впровадження Нової української школи (НУШ). За словами урядовця, Нова українська школа з новим обладнанням, матеріалами, підходами, можливостями і методиками має створюватись в абсолютно новій інфраструктурі. Це не тільки нові спортивні зали, учбові майстерні або спортивні майданчики навколо, це – в першу чергу, середовище, яке повинно змінити менталітет дітей, які там навчаються. «Наголошую, Нова українська школа дасть свій максимальний ефект лише із розбудовою Нового освітнього простору», - підкреслив Геннадій Зубко.

24.04.2018 - 15:35 | Переглядів: 5386
Плюс 367 опорних шкіл за півтора роки: основні тези урядової наради з регіонами щодо децентралізації освіти

Теги:

Г.Зубко опорна школа освіта

Джерело:

Прес-служба Віце-прем’єр-міністра України

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
F4d2dee0269eaa0e539deed4f874ec21

13 грудня 2019

Президент вніс до Парламенту законопроект про...

Сьогодні, 13 грудня, Президент України Володимир Зеленський подав до Верховної Ради проект закону про внесення змін...

9e41a035c793f8bd23f5b6d2dc3d4df8

13 грудня 2019

Великі виклики маленької Привільської громади...

Мирослава Ляшенко, голова Привільської ОТГ, Луганська область Дошкільний педагог Мирослава Ляшенко 25 років...

87e79771ab6bc73a89d88fdc542e1a43

13 грудня 2019

Чому ґендерна рівність важлива, - есе учасниці...

Автор: Алла Ревуцька, головний спеціаліст з інформаційної та проектної діяльності виконавчого апарату Торчинської...