Завдяки співфінансуванню Тернопільської міської ради та Державного фонду регіонального розвитку у Тернопільській міській дитячій лікарні капітально відремонтували інфекційне відділення.
«Охорона здоров’я та надання якісних медичних послуг тернополянам є одними із пріоритетних напрямків роботи міської ради, - зазначає міський голова Тернополя Сергій Надал. – Цього року ще одним досягненням стало оновлене інфекційне відділення дитячої лікарні, в якому за кошти міського бюджету та за підтримки Державного фонду регіонального розвитку протягом 2017-2018 років ми реконструювали приміщення другого поверху на суму понад 1,5 млн грн. Зокрема, капітально відремонтували палати та коридори, замінили вікна та двері на енергозберігаючі та відремонтували сходової клітки. Оновлення приміщень першого поверху було виконано у 2015 році за кошти міського бюджету».
У 2018 році для інфекційного відділення також придбали меблі (одягові шафи, тумбочки, столи обідні, крісла та ін.) та м’який інвентар (матраци, подушки, ковдри та інше) за рахунок коштів, виділених з міського бюджету, в рамках програми «Здоров’я тернополян».
03 грудня 2025
Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)
Вакансія: Місцеві експерти з планування...
Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...
03 грудня 2025
Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал
Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...
Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....
03 грудня 2025
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад
«3000 км Україною» – програма стартувала у...
Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...
03 грудня 2025
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...
Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...