Майже 300 заявок від ОТГ та міст надійшло на конкурс зі створення ЦНАП Програми «U-LEAD з Європою»

Завершився прийом заявок на участь в першому раунді Фази Впровадження з модернізації та створення ЦНАП Програми «U-LEAD з Європою». Конкурсна комісія буде обирати 150 учасників з-поміж майже 300 заявок.

В рамках першого раунду учасники Фази впровадження отримують інституційну підтримку в створенні ЦНАП, матеріальну підтримку, а також спеціальні види допомоги, такі як електронна система керування чергою та мобільний ЦНАП.

Рекордсменами по кількості заявок стали Вінницька та Івано-Франківська області, найменше заявок зареєстровано з Харківської та Закарпатської областей. Більше 85% заявок подали представники об’єднаних територіальних громад (включно зі спільними заявками), решта учасників відбору – малі міста України. Результати першого раунду відбору будуть оголошені на першому тижні травня 2018 року.

Нагадаємо, що в рамках Фази впровадження Програми "U-LEAD з Європою" запланована підтримка 600 ЦНАПів до кінця 2020року, яка буде реалізована в чотири раунди. Початок наступного раунду прийому заявок заплановано орієнтовно на початок червня 2018 року.

04.04.2018 - 16:18 | Переглядів: 4038
Майже 300 заявок від ОТГ та міст надійшло на конкурс зі створення ЦНАП Програми «U-LEAD з Європою»

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
F4d2dee0269eaa0e539deed4f874ec21

13 грудня 2019

Президент вніс до Парламенту законопроект про...

Сьогодні, 13 грудня, Президент України Володимир Зеленський подав до Верховної Ради проект закону про внесення змін...

9e41a035c793f8bd23f5b6d2dc3d4df8

13 грудня 2019

Великі виклики маленької Привільської громади...

Мирослава Ляшенко, голова Привільської ОТГ, Луганська область Дошкільний педагог Мирослава Ляшенко 25 років...

87e79771ab6bc73a89d88fdc542e1a43

13 грудня 2019

Чому ґендерна рівність важлива, - есе учасниці...

Автор: Алла Ревуцька, головний спеціаліст з інформаційної та проектної діяльності виконавчого апарату Торчинської...