Виявити слабкі місця та виробити необхідні управлінські рішення для їх усунення – саме на це спрямована оцінка фінансової спроможності 366 об’єднаних територіальних громад, які в минулому році перебували на прямих міжбюджетних відносинах з Державним бюджетом. Про це сказала Яніна Казюк, координатор з фінансової децентралізації Центрального офісу реформ при Мінрегіоні.
Минулого тижня «Децентралізація» знайомила з Оцінкою фінансової спроможності 366 ОТГ у 2017 році.
Для зручності використання цієї інформації, за словами Яніни Казюк, експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та проекту SKL International) протягом короткого часу проаналізують громади кожної області окремо.
«З огляду на чималу об’ємність інформації, ми вирішили надати такий аналіз по громадам кожної області зокрема. Адже аналіз здійснюємо не задля аналізу, а для того, щоб кожна громада могла чітко побачити себе з боку, зробити потрібні висновки і працювати над виправленням ситуації там, де це необхідно. Такий аналіз ми будемо оприлюднювати на порталі «Децентралізація», - пояснила експерт.
Цього разу - аналіз фінансової спроможності громад Житомирської області.
Експерти відзначили ріст надходжень власних доходів об’єднаних громад цього регіону на одного мешканця. Такий показник по 32-х ОТГ області збільшився на 1618,7 грн та склав 2677,1 грн (у тому числі: по 23-х ОТГ, утворених у 2016 році, цей показник зріс у 3,1 рази та становить 2725,1 грн, а по 9-ти ОТГ, утворених у 2015 році, – на 32,1% і становить 2465,4 грн).
ОТГ Житомирщини у 2017 році змогли спрямувати кошти на проведення капітальних видатків в сумі 293185,7 тис. грн, що в розрахунку на 1 жителя становить 1060 гривень.
Найбільша штатна чисельність працівників місцевої ради затверджена Олевською ОТГ – 132 особи, найменша – Горщиківською ОТГ – 16 осіб (станом на 01.07.2017). Виходячи з розрахунку чисельності населення громад та чисельності службовців, можна зазначити, що найбільше навантаження на 1 службовця з надання послуг у Коростишівській ОТГ – 375 осіб, найменше – у Вишевицькій ОТГ – 64 особи. За підсумками 2017 року найбільша питома вага видатків на утримання службовців у фінансовому ресурсі ОТГ (без урахування трансфертів) припадає на бюджет Дубрівської ОТГ – 48 %, найменша – на бюджет Станишівської ОТГ – 11 %.
Деталі оцінки фінансової спроможності 32 ОТГ Житомирської області ТУТ
Матеріали розроблено та підготовлено на підставі даних Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, Державної статистичної служби України, обласних державних адміністрацій, експертами Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та проекту SKL International):
Приєднані файли:
Теги:
бюджет бюджет аналітика Яніна Казюк
Область:
Житомирська областьДжерело:
Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
Поділитися новиною:
26 січня 2021
НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для...
НАДС спільно з Мінрегіоном та Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» в...
26 січня 2021
Анонс! 2 лютого - вебінар «Інформування та...
Запрошуємо на вебінар «Інформування та залучення населення в роботу публічних інституцій на прикладі ЦНАП»,...
26 січня 2021
Як організувати кіноклуб навіть у найменшій громаді - онлайн-курс
Як організувати кіноклуб навіть у найменшій...
Учителі та викладачі, бібліотекарі та менеджери культурних організацій, громадські активісти та...
26 січня 2021
Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП продовжують функціонувати - Мінцифра
Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП...
З 2020 року розпочався процес реорганізації районних державних адміністрацій (РДА). Водночас Центри надання...
26 січня 2021
28 січня - вебінар про передачу майнових комплексів закладів освіти громадам
28 січня - вебінар про передачу майнових...
28 січня 2021 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”...