Об'єднані громади презентували власний унікальний продукт у проекті «Громада на мільйон»

Сьогодні вийшла в ефір третя серія соціального бізнесово-розважального проекту «Громада на мільйон», в якому вперше у форматі реаліті-шоу продемонструють, як проходить процес децентралізації влади в Україні. Проект створено спільно з програмою підтримки децентралізації в Україні Агентства США з міжнародного розвитку «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE).

У цьому випуску п’ять об’єднаних територіальних громад-учасниць створювли власний унікальний продукт, щоб представити його на ярмарці у Києві. Таким чином, громади мали довести самим собі та іншим українцям, що прості жителі містечок та сіл можуть створювати власний бізнес, а кожен регіон України має свої особливі багатства.

На виконання непростого завдання інвестор та ведуча Ірина Озимок дала громадам лише 60 годин. За цей час учасникам необхідно було не тільки визначити, який унікальний продукт можна виробляти ресурсами громади, але і створити його та презентувати перед ведучими проекту. Особливої складності завданню додає те, що свій продукт вони мали продати якомога більшій кількості покупців.

Саме в третьому випуску реаліті «Громада на мільйон» проявитлася жорстока конкуренція між учасниками: громада, яка заробила найменше на своєму продукті, залишила проект.

Так, у пошуках свого унікального продукту Княгининівська громада звернулась до стародавніх традицій та місцевих майстрів, відтворивши українську народну дерев’яну іграшку, яка забавляла дітей ще в кінці ХІХ століття. Печеніжинська громада звернула увагу на природні ресурси, якими багатий їхній край, та вирішила презентувати екологічну сіль. Новопсковська ОТГ створила сувенірну упаковку крейди «щасливий крейдяник», якою можуть бавитися діти. Скала-Подільська громада вирішила створити корисний для здоров’я продукт та презентуватиме артезіанську воду з медом. Бузька ОТГ, яка збирає високі врожаї овочевих культур, зваблюватиме покупців льодяниками з моркви, буряка та гарбуза.

Щоб привернути якомога більше уваги покупців, громади влаштували справжню театралізовану виставу на ярмарку та проявили свої бізнесові навички і таланти.

Хто залишив проект, а хто продовжив перегони за мільйон, дивіться - у третьому випуску програми: 

Відео:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

30 вересня 2020

Анонс! 2 жовтня - круглий стіл «Місцеві вибори 2020 і COVID-19»

Анонс! 2 жовтня - круглий стіл «Місцеві вибори...

2 жовтня 2020 о 9:30 у прес-центрі Українського кризового медіа-центру відбудеться круглий стіл на тему «Місцеві...

30 вересня 2020

Консультації з громадськістю та стейкголдерами: методично-практичні рекомендації

Консультації з громадськістю та стейкголдерами:...

Експерти та учасники Програми “Добре врядування” розробили Методично-практичні рекомендації та Положення про...

30 вересня 2020

3651 важливо прийняти до того, як набудуть повноважень нові органи місцевого самоврядування громад і районів, - В’ячеслав Негода

3651 важливо прийняти до того, як набудуть...

Чи зможе держава забезпечити безперервність реалізації своїх повноважень та завдань після місцевих виборів? Чи вчасно...

30 вересня 2020

Реформа ДФРР передбачає фінансування проектів за новим принципом, - Денис Шмигаль

Реформа ДФРР передбачає фінансування проектів...

Державний фонд регіонального розвитку — важливий інструмент підтримки регіонів. Щоб фонд був максимально дієвий та...

30 вересня 2020

Анонс! 8-9 жовтня – Перший Всеукраїнський Форум «Енергоменеджерів в громадах»

Анонс! 8-9 жовтня – Перший Всеукраїнський Форум...

I Всеукраїнський Форум «Енергоменеджерів в громадах» – головна подія у сфері енергоефективності та...