Запорізькі ОТГ навчаються вирішувати конфлікти через діалоги порозуміння

Від відносин між владою та громадою залежить розвиток. Протистояння, у кращому випадку, гальмує позитивні результати від впровадження реформ і нових ідей, зважаючи на недовіру людей до змін. Проте непорозуміння, яке виникає, можна перетворити на ресурс. Як це зробити та на що зважати – цьому 17 січня представників ОТГ навчали в Запорізькому Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону.

Щодо самих конфліктів, озвучених учасниками воркшопу «Налагодження комунікацій та вирішення конфліктів в ОТГ», найактуальнішими на сьогодні залишаються суперечки довкола оптимізації закладів освіти та підвищення тарифів на комунальні послуги. Учасниками такого протистояння є представники органів місцевого самоврядування та громада. Перші прагнуть виконувати свої обов’язки з наповнення та економії бюджету та виконання норм законодавства, друга сторона – утриматися в стані, до якого звикли, бо як буде далі – невідомо, а раптом гірше.

«Перш ніж вдаватися до змін, варто звернути увагу на ті суто людські потреби і застереження, які можуть існувати у жителів громади. Запропонуйте їм самим знайти вихід із ситуації, але обґрунтуйте необхідність змін. Залучайте громадськість на всіх етапах, – акцентувала увагу радниця з питань комунікації Запорізького ЦРМС Наталя Селюкова, тренер з вирішення конфліктів. – Перейдіть на рівень відносин людина – людина, а не влада – громада. Якщо ви зможете врахувати потреби вже на етапі обговорень потрібних рішень, то матимете зовсім інший результат: замість опонентів у вас з’являться прихильники».

Розробка карти конфлікту, на якій зображуються всі можливі учасники, їхні позиції, які озвучують, і реальні потреби – це лише один з інструментів, що допомагає розробити правильний підхід до впровадження змін для розвитку ОТГ.

Під час індивідуальних прийомів громадян для уникнення конфліктних ситуацій посадовцям варто зважати на власний емоційний стан. Адже на негатив отримати можна лише відповідну реакцію. Тому під час воркшопу увага була приділена і роботі з емоціями.

24.01.2018 - 09:56 | Переглядів: 4793
Запорізькі ОТГ навчаються вирішувати конфлікти через діалоги порозуміння

Приєднані зображення:

Область:

Запорізька область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

07 серпня 2020

Результати оцінки системи управління місцевими фінансами в об’єднаних територіальних громадах

Результати оцінки системи управління місцевими...

Фахівці Інституту бюджету та соціально-економічних досліджень (ІБСЕД) за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» у...

06 серпня 2020

«U-LEAD з Європою» будує у Нових Санжарах ЦНАП за шведським проєктом

«U-LEAD з Європою» будує у Нових Санжарах ЦНАП...

6 серпня 2020 року в Новосанжарській ОТГ на Полтавщині був підписаний Меморандум про співпрацю громади та Програми ЄС...

06 серпня 2020

АМУ: перші вибори депутатів районних рад новоутворених районів можуть не відбутися

АМУ: перші вибори депутатів районних рад...

Асоціація міст України звернулася до Центральної виборчої комісії щодо можливості призначення перших місцевих виборів...

06 серпня 2020

Навчання депутатів місцевого самоврядування. Чому професійне зростання важливе?

Навчання депутатів місцевого самоврядування....

Децентралізація  в Україні, передача повноважень і ресурсів на рівень територіальних громад  ставить перед депутатами...

06 серпня 2020

Всеукраїнський конкурс плакатів “Твоя влада. Знай своє місце” - прийом робіт триватиме до 16 серпня

Всеукраїнський конкурс плакатів “Твоя влада....

Центр спільних дій, організовуючи цей конкурс, має на меті популяризувати участь громадян у  житті місцевого...