Децентралізація доріг та створення дорожнього фонду: що це означатиме для України

З 1 січня впроваджуються дві новації від Міністерства інфраструктури – децентралізація місцевих доріг та створення Державного дорожнього фонду.

120 тис. кілометрів автошляхів переходять у відання обласних органів влади. На місцях будуть займатися будівництвом, ремонтом й утриманням автошляхів. На балансі «Укравтодору» залишаться лише 50 тис. км дороги державного значення.

Так само децентралізується й фінансування. Віднині створюється єдиний Державний дорожній фонд, куди щороку з бюджету відраховуватимуть фіксовані суми грошей. Дорожній фонд буде розподіляти кошти між обласними бюджетами (35% фінансування, цьогоріч - 11,41 млрд грн) і "Укравтодором" (60% фінансування, 19,5 млрд грн у 2018 році). За "Укравтодором" також залишається зобов’язання із погашення боргів, сума яких становить 6 млрд на поточний рік.

«Перевага дорожнього фонду в тому, що це буде захищене фінансування. Друга перевага, що відбудеться децентралізація "Укравтодору" з передачею не тільки доріг, а й фінансування на місця. Це суттєвий крок уперед – тепер усі мешканці можуть вимагати в місцевих органів влади належного ремонту», - прокоментував міністр інфраструктури Володимир Омелян.

 

02.01.2018 - 11:04 | Переглядів: 17395
Децентралізація доріг та створення дорожнього фонду: що це означатиме для України

Теги:

дороги

Джерело:

ТСН

Читайте також:

19 листопада 2025

Громади-партнерки Polaris презентувати пріоритети відновлення на Rebuild Ukraine 2025

Громади-партнерки Polaris презентувати...

13 листопада в рамках виставки та конференції Rebuild Ukraine 2025 у Варшаві Програма Polaris «Підтримка...

19 листопада 2025

Українські ветерани та безпека Європи: чому реінтеграція має стати спільною політикою

Українські ветерани та безпека Європи: чому...

17 листопада у київському просторі Програми Polaris зібралися дослідники, дипломати, аналітики та представники...

19 листопада 2025