З 1 січня впроваджуються дві новації від Міністерства інфраструктури – децентралізація місцевих доріг та створення Державного дорожнього фонду.
120 тис. кілометрів автошляхів переходять у відання обласних органів влади. На місцях будуть займатися будівництвом, ремонтом й утриманням автошляхів. На балансі «Укравтодору» залишаться лише 50 тис. км дороги державного значення.
Так само децентралізується й фінансування. Віднині створюється єдиний Державний дорожній фонд, куди щороку з бюджету відраховуватимуть фіксовані суми грошей. Дорожній фонд буде розподіляти кошти між обласними бюджетами (35% фінансування, цьогоріч - 11,41 млрд грн) і "Укравтодором" (60% фінансування, 19,5 млрд грн у 2018 році). За "Укравтодором" також залишається зобов’язання із погашення боргів, сума яких становить 6 млрд на поточний рік.
«Перевага дорожнього фонду в тому, що це буде захищене фінансування. Друга перевага, що відбудеться децентралізація "Укравтодору" з передачею не тільки доріг, а й фінансування на місця. Це суттєвий крок уперед – тепер усі мешканці можуть вимагати в місцевих органів влади належного ремонту», - прокоментував міністр інфраструктури Володимир Омелян.
19 листопада 2025
Громади-партнерки Polaris презентувати пріоритети відновлення на Rebuild Ukraine 2025
Громади-партнерки Polaris презентувати...
13 листопада в рамках виставки та конференції Rebuild Ukraine 2025 у Варшаві Програма Polaris «Підтримка...
19 листопада 2025
Українські ветерани та безпека Європи: чому реінтеграція має стати спільною політикою
Українські ветерани та безпека Європи: чому...
17 листопада у київському просторі Програми Polaris зібралися дослідники, дипломати, аналітики та представники...
19 листопада 2025
Закупівля послуг експерта групи з правових...
Громадська організація «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (ГО «ДОККУ») проводить запит цінових...
19 листопада 2025
Продовжується опитування представників органів...
Нагадуємо, що зараз відбувається опитування представників органів місцевого самоврядування щодо пріоритетних...