Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Переглядів: 5404
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

21 січня 2021

Інтеграція податкових послуг у ЦНАП - аналітична записка

Інтеграція податкових послуг у ЦНАП -...

Експерти напрямку з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми "U-LEAD з Європою" розробили...

20 січня 2021

Ще раз про передачу майна та майнових прав зі спільної власності територіальних громад

Ще раз про передачу майна та майнових прав зі...

Авторка: Віра Козіна, експертка Офісу підтримки реформи з децентралізації Мінрегіону Процес передачі об’єктів...

20 січня 2021

Районам і громадам недопустимо зволікати з передачею майна, - у Мінрегіоні тривають онлайн-наради з регіонами

Районам і громадам недопустимо зволікати з...

Вже майже усі місцеві бюджети прийняті, і тепер стало очевидним, що у районних бюджетах немає грошей на утримання...

20 січня 2021

29 січня - консультативний діалог «Командна взаємодія: трансформація та розвиток регіональних мереж закладів охорони здоров’я»

29 січня - консультативний діалог «Командна...

Консультативний діалог «Командна взаємодія: трансформація та розвиток регіональних мереж ЗОЗ» відбудеться 29 січня у...

20 січня 2021

25 січня - вебінар про зміни до формули розподілу та особливості використання освітньої субвенції громадами

25 січня - вебінар про зміни до формули...

25 січня року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» проведе...