Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Переглядів: 5743
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

20 квітня 2021

Державна допомога на розвиток мережі ЦНАП: Мінцифра створила комісію з відбору об’єктів

Державна допомога на розвиток мережі ЦНАП:...

Органи місцевого самоврядування та військово-цивільні адміністрації вже подали 115 клопотань до Мінцифри на отримання...

19 квітня 2021

VIII Всеукраїнський Форум місцевого самоврядування перенесли на 10-11 червня

VIII Всеукраїнський Форум місцевого...

VIII Всеукраїнський Форум місцевого самоврядування, який мав відбутися наприкінці квітня, перенесли на 10-11 червня...

19 квітня 2021

Громади можуть використовувати залишки коштів освітньої субвенції на організацію безпечного освітнього процесу

Громади можуть використовувати залишки коштів...

Громадам надано право використовувати залишки коштів освітньої субвенції 2020 року на закупівлю засобів захисту,...

19 квітня 2021

Старости: 6 запитань про головне – інтерв’ю з В’ячеславом Негодою

Старости: 6 запитань про головне – інтерв’ю з...

15 квітня 20201 року Верховна Рада України прийняла у другому читанні та в цілому Проект Закону про внесення змін до...

19 квітня 2021

Проект ПРОМІС 2015-2021: ініціативи для розвитку громад України

Проект ПРОМІС 2015-2021: ініціативи для...

Проект міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який у 2015-2021 рр....