Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Переглядів: 6604
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

18 січня 2022

За роки децентралізації місцеві бюджети зросли у понад шість разів, - В’ячеслав Негода

За роки децентралізації місцеві бюджети зросли...

У 2022 році доходи місцевих бюджетів прогнозуються на рівні 437 млрд грн, що у 6,5 разів більше за показники 2014...

18 січня 2022

Децентралізація: розгляду яких законопроектів чекати у січні-лютому – народний депутат

Децентралізація: розгляду яких законопроектів...

Народний депутат Віталій Безгін розповів, які важливі для місцевого самоврядування законопроекти Парламент і...

18 січня 2022

Громади уклали близько 800 договорів про міжмуніципальне співробітництво

Громади уклали близько 800 договорів про...

За останній квартал 2021 року ще 58 територіальних громад уклали договори про міжмуніципальне співробітництво....

18 січня 2022

У Теребовлянській громаді запровадили послугу патронату

У Теребовлянській громаді запровадили послугу...

5 січня 2022 року відбулось підписання договору про умови запровадження та функціонування послуги патронату над...

18 січня 2022

10 важливих для децентралізації законопроектів, які вже готові до розгляду у Верховній Раді (+інфографіка)

10 важливих для децентралізації законопроектів,...

2022 рік має усі шанси стати роком зростання спроможності територіальних громад. Є декілька причин сподіватися на...