Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Переглядів: 1399
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Читайте також:
5e8ebd8a0526526dd6c2fc89e2ea71cf

22 жовтня 2018

Яблуко в центрі уваги: агровиробники ...

У Вінницькому Центрі розвитку місцевого самоврядування, що створений за сприяння Програми « U-LEAD з...

2f6d91db80f650189ee42da3737c48c8

22 жовтня 2018

Про приєднання громад до міст обласного...

В Харкові представники міст обласного значення Лозова, Первомайський, Чугуїв, Люботин, сільських та селищних громад,...

Ff2438d8fed34f2a9899b2c0f31b4d82

19 жовтня 2018

В Україні почалася масштабна реалізація...

В Києві презентували регіональні проекти, реалізація яких здійснюватиметься за рахунок коштів Програми з секторальної...