Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Переглядів: 4624
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

21 жовтня 2020

Просторове планування: 22 жовтня - онлайн-презентація програми SPACES від CANactions School

Просторове планування: 22 жовтня -...

22 жовтня о 19:00 за Києвом в рамках CANactions School Talk відбудеться онлайн-презентація проміжних результатів...

20 жовтня 2020

Оголошено переможців конкурсу «Дієва Громада»

Оголошено переможців конкурсу «Дієва Громада»

19-го жовтня було оголошено переможців конкурсу «Дієва громада», який відбувався за підтримки Міністерства розвитку...

20 жовтня 2020

Стартує проєкт «Фонду розвитку Маріуполя» за підтримки «U-LEAD з Європою»

Стартує проєкт «Фонду розвитку Маріуполя» за...

Доступно, якісно, оперативно – такими мають бути послуги для маріупольців, які вони можуть отримати у кроковій...

20 жовтня 2020

Вже завтра відбудеться онлайн-марафон «Місцеві вибори 2020. На фінішній прямій»

Вже завтра відбудеться онлайн-марафон «Місцеві...

Для місцевого самоврядування вибори 25 жовтня є чи не головною подією року. Нова виборча система, ще не всім...

19 жовтня 2020

Наступного року децентралізація має запрацювати на повну – у Мінрегіоні обговорили перспективи реформи

Наступного року децентралізація має запрацювати...

Результати реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка триває в Україні з 2014 року,...