Заступник голови обласної ради Віра Лаврик постійно активізує роз’яснювальну роботу серед голів та секретарів міських, селищних, сільських рад, як представників потенційних адміністративних центрів об’єднаних територіальних громад.
На черговому семінарі-нараді, який відбувся 3 липня, говорили про питання об’єднання територіальних громад та принципи формування і перспектив розвитку громад Сумщини.
У зібранні взяли участь і виступили керівники області, директор офісу реформ у Сумській області Ніна Мельник, заступник директора, начальник управління фінансів місцевих бюджетів Департаменту фінансів ОДА Ганна Ткачова, голови та секретарі селищних, сільських рад. Присутні обговорювали практичні аспекти формування об’єднаної територіальної громади, особливості формування бюджетів та інші питання.
«Ми створили робочу групу, яка буде виїжджати в райони і допомагати вам в усіх питаннях, - звернулася до присутніх заступник голови обласної ради Віра Лаврик. – Ми всі повинні розуміти, що схвалення проекту Перспективного плану формування територій громад Сумщини – це не просто документ і не просто нова адміністративна карта області, це – вимога часу сучасної демократичної України. Це – перший важливий крок на шляху державотворення, який дасть поштовх для подальшого економічного розвитку, бо передбачає передачу максимуму повноважень та ресурсів на місця, реальне залучення громадян до прийняття управлінських рішень, посилення відповідальності влади перед людьми і, як результат – нову якість та доступність публічних послуг. А тому нині діючі сільські чи селищні голови не повинні протистояти цим процесам».
Також очільниця обласних парламентарів наголосила на тому, що мета об’єднання громад полягає в їх економічній вигоді та спроможності, щоб зберегти на селі те, що ще можна зберегти. При ухваленні рішення кількома громадами увійти в об’єднану громаду ця громада отримає самостійний бюджет. У неї з’явиться можливість залишати податки в своєму бюджеті, розпоряджатися землями, а, отже, самостійно планувати свій розвиток і надати всі види послуг людям за місцем їхнього проживання.
Розмова відбулася конструктивно і пройшла відверто. Спікери зустрічі відповіли на запитання та пропозиції і надали всі координати, за якими можна звернутися для отримання відповідей.
Адреса офісу реформ у Сумській області:
м.Суми, пл.Незалежності, 2, кім.48.
Тел: 0542 700-648, 700-649, 095 719-72-23, 099 149-57-07.
Сайт: www.sm.gov.ua, електронна адреса: ofissumy@sm.gov.ua
05 листопада 2025
Разом заради кращих послуг: громади Львівщини об’єднуються задля якісніших публічних послуг
Разом заради кращих послуг: громади Львівщини...
4 листопада 2025 року відбулася презентація проєкту «Разом заради кращих послуг: міжмуніципальна співпраця у...
05 листопада 2025
Дошкільна освіта у фокусі змін: аналітичний звіт Polaris та Міністерства освіти і науки України
Дошкільна освіта у фокусі змін: аналітичний...
30 жовтня 2025 року Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» спільно з...
05 листопада 2025
Верховна Рада України прийняла Закон,...
Верховна Рада України прийняла у другому читанні та в цілому проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих...
05 листопада 2025
Фінансова автономія закладів загальної...
Фінансова автономія закладів загальної середньої освіти — це не просто новий термін у законодавстві, а...