На Вінниччині обговорили питання вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг

21 червня в приміщенні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування Вінницької області відбувся семінар на тему: «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Захід був організований спільно Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, Центром політико-правових реформ (м. Київ) та Центром досліджень місцевого самоврядування (м.Львів) за фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні.

Основна мета семінару полягала в обговоренні питань щодо вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг, взаємовідносин ЦНАП та центральних органів виконавчої влади та напрацювання рекомендацій і пропозицій для органів влади щодо формування належних ЦНАП.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Володимир Мережко:

«Перш за все, від імені обласної державної адміністрації висловлюю вдячність нашим партнерам, оскільки даний захід відбувається вже втретє на території Вінницької області та є вкрай необхідним, зважаючи на гостру потребу діяльності центрів надання адміністративних послуг. На сьогоднішній день в області діють 30 ЦНАПів. За перший квартал 2017 року було надано понад 300 тисяч адміністративних послуг. Відповідно і надходження до місцевих бюджетів зростають– 16,3 млн. грн. за перший квартал 2017 року, що в 2,2 рази більше порівняно з відповідним періодом минулого року. В області також було відкрито 2 ЦНАПи при об’єднаних територіальних громадах – Якушинецькій та Вороновицькій.»

Також, очільник Департаменту  повідомив, що за даними Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, в зв’язку з отриманням безвізового режиму, кількість звернень на оформлення закордонних біометричних паспортів збільшилась в кілька разів.  А  тому кожна об’єднана територіальна громада має право на придбання спеціального обладнання для оформлення закордонних паспортів та ID-карток. Вартість необхідної техніки складає приблизно 500 тис. грн. Дане питання територіальні громади вирішують цілковито самостійно. З боку міграційної служби об’єднаним територіальним громадам надаються лише методичні рекомендації, технічна підтримка та консультації.

Заступник голови правління Центру політико-правових реформ, модератор семінару Віктор Тимощук познайомив учасників з головними спікерами заходу та коротко ознайомив з його робочою програмою.

В рамках семінару, учасники обговорили стан справ та потреби змін у законодавстві і державній політиці щодо адміністративних послуг,  а також питання створення ЦНАПів в об’єднаних територіальних громадах та реалізацію їх повноважень.

Результатом заходу стало напрацювання рекомендацій і пропозицій для органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад щодо формування належних центрів надання адміністративних послуг з метою надання якісних послуг громадянам Вінницької області.

Область:

Вінницька область

Джерело:

Сайт Вінницької ОДА

Поділитися новиною:

Читайте також:
2f74413cdab60a82e62a6afec71d1b1b

21 вересня 2018

Усі новостворені об’єднані громади мають...

Громади, які вже пройшли усі процедури об’єднання, мають провести перші вибори до кінця цього року, щоб потрапити до...

Ecb934332f7be37f7e0fe05a23ce5812

21 вересня 2018

Очікуємо, що оновлена ЦВК одним з перших своїх...

Вчора, відповідаючи на запитання народних депутатів у Верховній Раді, декілька членів нового складу Центральної...

92cd36c9ec25155664a04feac0264a0f

21 вересня 2018

165 активістів громад відвідали зразкові ЦНАП...

Цього тижня ще 165 представників громад з усіх областей України відвідали чотири зразкових та чотири спеціалізовані...