21 червня Комітет Верховної Ради з питань бюджету погодив запропонований Мінрегіоном розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад на 2017 рік.
Нагадаємо, у 2017 році субвенція на формування інфраструктури 366 створених у 2015-2016 роках об’єднаних територіальних громад становить – 1,5 млрд грн. З них 1 млрд грн спеціального фонду і 0,5 млрд грн загального фонду.
Кошти субвенції розподіляються між бюджетами об’єднаних громад пропорційно до площі та кількості сільського населення з рівною вагою обох цих факторів.
Обсяг субвенції найбільший у Хмельницькій області - 167 млн грн, Житомирській - 155 млн грн, Дніпропетровській - 135 млн грн.
Найбільший обсяг субвенції передбачено Олевській ОТГ Житомирської області - 27,8 млн грн, Сновській ОТГ Чернігівської області - 15,8 млн грн, Новоушицькій ОТГ Хмельницької області - 14,8 млн грн.
Раніше повідомлялося, що відповідну постанову Уряду вже опубліковано на Урядовому порталі.
Текст постанови з додатками є ТУТ
Теги:
Джерело:
Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади»
03 грудня 2025
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад
«3000 км Україною» – програма стартувала у...
Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...
03 грудня 2025
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...
Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...
03 грудня 2025
Засідання круглого столу: «Оцінка безпекової...
Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
03 грудня 2025
Мінрозвитку пропонує оновити підходи до оцінки спроможності територіальних громад
Мінрозвитку пропонує оновити підходи до оцінки...
У презентації взяли участь заступник Міністра розвитку громад та територій України Олексій Рябикін, заступник...