Logo

У Луцьку обговорили енергоефективність в процесах реформи ЖКГ та децентралізації (фото)

Представники об’єднаних територіальних громад із Волинської та Рівненської областей зібралися в обласному центрі Волині, щоб під час семінару обговорити енергоефективність в процесах реформи ЖКГ та децентралізації у рамках проекту «U-LEAD з Європою: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку».

Очільник Центру Анатолій Пархом’юк у вітальному слові наголосив, що сьогодні Україна стоїть на порозі кардинальних змін, які вже назріли давно. Мова йде про процеси децентралізації, які відбуваються у житлово-комунальному господарстві.

Також на семінар завітали координатор регіонального західного хабу Михайло Мороз  та його представник Богдан Швець.

Експерт Петро Лавринюк наголосив, що поступове підвищення ціни на газ та тарифів на комунальні послуги у 2014-2015 рр. стали точкою неповернення, надали особливої ваги та актуальності реформі системи ринку ЖКГ (централізованого постачання тепла та гарячої води, оновлення житлового фонду) і, найголовніше, – відходу від монополії ЖЕКів та створення умов для прозорого ринкового ціноутворення на комунальні послуги.

Для цього важливим є розуміння саме посадовими та обраними особами ОТГ необхідності процесу реформування житлово-комунального створення умов для житлового фонду, енергоефективності будинків, скорочення витрат, пов’язаних із наданням необхідних послуг (зокрема з опалення та забезпечення гарячою водою).

Також він додав, що енергоефективність - це маркер успішності держави.

А нині, за словами експерта, немає розуміння, що будинок із багатьма квартирами - це цілий комплекс. Бракує і необхідної законодавчої бази для змін.

Під час семінару обговорили питання формування законодавчої бази реформування ЖКГ, базовий рівень ОТГ, створення відповідального власника і ринку послуг, розширення участі населення та механізми позитивних змін у житлово-комунальній сфері, партнерство влади та громади, перспективи та можливості на місцях у сфері житлово-комунального господарства тощо.

Під час семінару присутні поспілкувалися про відповідальних власників на рівні родини, громади та держави.

Також на семінар завітав перший заступник начальника управління держпраці у Волинській області Юрій Бондарчук, який розповів про порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю. Він наголосив на важливості такої посади в ОТГ як інспектор праці, який має опікуватися такими питаннями, як легалізація зайнятості, контроль за підприємствами, які мають заборгованості із виплати заробітної платні, виплата мінімальної праці тощо. 

16.06.2017 - 15:55 | Переглядів: 7455

Приєднані зображення:

Область:

Волинська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

27 січня 2022

96 українських громад отримають у 2022 році експертну підтримку U-LEAD у розробці стратегії місцевого розвитку

96 українських громад отримають у 2022 році...

  Сьогодні відбувся семінар про основні засади стратегічного планування місцевого розвитку для представників...

27 січня 2022

Лікарі повинні лікувати. Як Широківська громада впровадила аутсорсинг у медицині

Лікарі повинні лікувати. Як Широківська громада...

Автор: Денис Коротенко,  голова Широківської територіальної громади (Запорізька обл.) для УП Більшість важливих...

27 січня 2022

Нове шкільне харчування: історія успіху Житомира

Нове шкільне харчування: історія успіху Житомира

Страви у дитсадках готують штатні працівники, а в школах діє аутсорсинг – так організоване шкільне харчування у...

27 січня 2022

Вакансії від Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Вакансії від Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» оголошує конкурс на наступні посади: Керівник регіонального офісу (Житомир, Ужгород,...

27 січня 2022

Староста не підлягає атестації та щорічній оцінці - роз'яснення НАДС

Староста не підлягає атестації та щорічній...

Національне агентство України з питань державної служби надало роз’яснення щодо атестації та щорічної оцінки...