Нацполіція не може безпідставно перевіряти органи місцевого самоврядування на факт корупції

Національна поліція України не має права здійснювати перевірку органів місцевого самоврядування на предмет корупції, якщо на те нема конкретних причин.

Про це йдеться у роз’ясненні Мінюсту, що надане Українській асоціації районних та обласних рад.

Такі причини повинні бути вказані у адміністративному протоколі поліцейських. Для оформлення протоколу приводом може бути заява фізичної чи юридичної особи, організації чи повідомлення в ЗМІ. Також підставою для порушення справи є об’єктивні факти, що свідчать про наявність ознак правопорушення.

В інших випадках, як зазначено у роз’ясненні, Нацполіція немає правових підстав для проведення перевірок та пов’язаних з цим дій на предмет виконання антикорупційного законодавства органами місцевого самоврядування.

Разом з тим, Мінюст повідомив, що проводити за власною ініціативою перевірку можливих фактів порушення вимог Закону «Про запобігання корупції» має право Національне агентство з питань запобігання корупції. Зокрема Національне агентство наділяється правом проводити за власною ініціативою перевірку фактів порушення вимог згаданого Закону, ініціювати службові розслідування та інше.

Роз’яснення Мінюсту надано на запит Асоціації, до якої, у свою чергу, звернулась Полтавська обласна рада. Облрада повідомила, що Департамент захисту економіки Нацполіції просить надати ряд документів та інформаційних матеріалів, що пов’язані з антикорупційним законодавством. Втім, підстави, у зв’язку з якими проводяться такі дії, повідомлені не були.

Ознайомитись з роз’ясненням Мінюсту можна ТУТ

13.05.2017 - 16:13 | Переглядів: 15053
Нацполіція не може безпідставно перевіряти органи місцевого самоврядування на факт корупції

Область:

Полтавська область

Джерело:

Всеукраїнська асоціація районних та обласних рад

Читайте також:

16 вересня 2025

Погодження проєктів угод про міжнародне територіальне співробітництво: як це працює на практиці?

Погодження проєктів угод про міжнародне...

  Понад пів року діє чітка процедура для підписання міжнародного партнерства. Запрошуємо розібратися разом, як...

16 вересня 2025

Держбюджет-2026: що отримають громади і як розподілять ресурси для відновлення

Держбюджет-2026: що отримають громади і як...

Кабінет Міністрів України 15 вересня 2025 року подав до Верховної Ради України проєкт Закону України «Про Державний...

16 вересня 2025

Відкритий діалог та поетапне впровадження: що потрібно для успіху інституційної реформи закладів культури

Відкритий діалог та поетапне впровадження: що...

Які нові можливості та зміни зможе отримати культурна спільнота від впровадження інституційної реформи закладів...

16 вересня 2025

Стратегії громад не для “полиці”: що змінює реформа публічних інвестицій

Стратегії громад не для “полиці”: що змінює...

Впродовж останніх двох років Україна активно впроваджує реформу системи управління публічними інвестиціями (УПІ), що...