ВАКАНСІЯ! Оголошено конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами в рамках Програми «U-LEAD з Європою»

Оголошення про конкурсний відбір

 радників з питань управління місцевими фінансами

до групи експертів для підтримки координації реформи децентралізації в рамках Програми «U-LEAD з Європою»


Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яке є партнером Програми ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) й виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (Sida), оголошує конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами.

Для підтримки координації заходів з місцевої децентралізації у всіх 24 областях України Програма «U-LEAD з Європою» проводить загальнонаціональний конкурс з відбору висококваліфікованих фахівців до групи експертів. Ретельно відібрані експерти/радники працюватимуть за призначенням у різних регіонах, надаючи консультаційну й експертну підтримку впровадженню реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.

Заявки на участь у конкурсі необхідно подати до 23 квітня 2017.

Основні обов’язки: дорадча та методологічна підтримка органів місцевого самоврядування з питань формування та виконання місцевих бюджетів і бюджетів об’єднаних територіальних громад, а також створення фінансово спроможних громад.

Радники повинні:

  • Надавати посадовцям органів місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад та представникам громадянського суспільства консультативну та дорадчу підтримку з питань проведення реформи місцевого самоврядування на засадах певних принципів, зокрема, принципу децентралізації владних повноважень, принципу створення фінансово спроможних територіальних громад та перерозподілу бюджетних ресурсів і владних повноважень до таких громад;
  • Надавати органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади дорадчу підтримку з бюджетних питань;
  • Надавати об’єднаним територіальним громадам методологічну та дорадчу підтримку з питань складання бюджетних пропозицій, формування та виконання доходної та видаткової частин місцевих бюджетів;
  • Слідкувати за змінами у бюджетному та податковому законодавстві, аналізувати нормативні акти органів місцевого самоврядування щодо місцевих бюджетів, в тому числі, стосовно їхньої відповідності діючому законодавству;
  • На звернення громад, які планують об’єднатися на добровільних засадах, розраховувати фінансові можливості територіальних громад з урахуванням основних положень діючого законодавства;
  • Збирати, систематизувати й аналізувати показники доходної та видаткової частин місцевих бюджетів, аналізувати фінансовий стан територіальних громад, надавати аналітичні звіти та пропозиції щодо покращення фінансового стану громад у відповідності до основних рекомендацій, що видаються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном;
  • Брати участь у заходах, що організуються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном та/чи регіональними центрами Центру розвитку місцевого самоврядування (ЦРМС) для посадовців органів місцевого самоврядування й депутатів місцевих рад з питань виконання бюджетного законодавства,
  • Налагоджувати співпрацю та діалог між регіональними центрами, обласними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування (в тому числі, у форматі робочих груп з питань місцевих фінансів);
  • Звітувати перед директором регіонального центру ЦРМС про заходи та результати їх здійснення, а також брати участь у складанні звітності, моніторингу та оцінці діяльності відповідного регіонального центру.

Кваліфікаційні вимоги:

Основні загальні вимоги

  • Диплом про вищу освіту (диплом бакалавра) у галузі економіки, фінансів чи іншій відповідній сфері;
  • Відповідний досвід роботи з виконання аналітичних та фінансових завдань.

Професійний досвід:

Досвід роботи не менше 2 років на державній службі або в органах місцевого самоврядування, на посадах, пов’язаних із фінансами і бюджетом  (досвід співпраці з територіальними органами Казначейства), громадських організаціях або інших установах приватного сектора, що взаємодіють із системою державних фінансів України.

Спеціальні вимоги (бажано):

Досвід роботи у сфері фінансового забезпечення місцевого самоврядування.

Необхідні знання:

  • Бюджетного та податкового законодавства України;
  • Загальних принципів бюджетної системи, принципів формування та виконання місцевих бюджетів, місцевої бази оподаткування та видаткових повноважень;
  • Принципів та умов добровільного об’єднання громад та їхньої діяльності;
  • Основних факторів економічного зростання на місцевому та регіональному рівні;
  • Добре знання принципів казначейського обслуговування місцевих бюджетів.

Необхідні навички:

  • Організацій та комунікаційні;
  • Вміння працювати в колективі;
  • Чудове знання української мови;
  • Добрі навички володінням комп’ютером (MS Office Suite, Excel, Powerpoint тощо)

Додаткові навички/вміння: знання англійської/німецької мови та, робота з програмним забезпечення для статистичного аналізу будуть перевагою;

Інші вимоги:

  • Відсутність конфлікту інтересів щодо зазначених вище завдань;
  • Відсутність судимостей чи залучення до корупційних скандалів;
  • Згода на часті відрядження для надання практичної підтримки процесам розвитку в регіоні призначення.

Компетенції:

  • Орієнтованість на державотворення: свідомо активне ставлення до досягнення визначений цілей в інтересах держави, про-демократична та про-європейська позиція;
  • Стратегічне бачення: здатність думати наперед, бачити ширший контекст проблем, здатність прогнозувати наслідки та результати проблем і подій;
  • Творчий потенціал: вміння розробляти нові, інноваційні та реалістичні стратегії залучення та використання додаткових фінансових ресурсів органами місцевого самоврядування;
  • Вміння визначати стратегічні пріоритети й конкретні цілі, здатність мотивувати людей з питань необхідності та сенсу змін;
  • Вміння працювати в колективі.

Зацікавлені кандидати мають надіслати свої заявки разом з повним резюме, у якому зазначено відповідність вказаним кваліфікаційним вимогам в електронному форматі на адресу ел. пошти: expertpool@u-lead.org.ua 

Кінцевий термін подання: до 18.00 за київським часом 23.04.2017.

Відбір кандидатів проводитиметься Конкурсною комісією у складі представників Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ЄС, GIZ, залученого експерта з кадрового забезпечення, а також галузевого/технічного експерта за фаховими спеціалізаціями кандидатів на основі:

  • поданого резюме;
  • онлайнових тестів на когнітивні навички та особистісні характеристики;
  • результатів співбесіди у Конкурсній комісії;
  • результатів виконання іспиту з пошуку рішення у «критичній ситуації» та представлення рекомендації Конкурсній комісії.
     
07.04.2017 - 18:53 | Переглядів: 2213
ВАКАНСІЯ! Оголошено конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами в рамках Програми «U-LEAD з Європою»

Теги:

конкурс ULEAD вакансія

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
33dd255908918d23da430f425585f41d

20 серпня 2018

На Дніпропетровщині оновлюють понад 30 опорних...

На Дніпропетровщині ремонтують та оновлюють більш як 30 опорних шкіл, щоб створити в них сучасне і комфортне для...

6385ab9ff505a870ea79f00c8432231b

20 серпня 2018

В ОТГ на Буковині створюють кооператив пасічників

В Рукшинській ОТГ, що на Буковині, розпочали процес створення кооперативу пасічників. «У Рукшинській ОТГ розпочато...

0a7040496cce82b40cf422651b6b000f

20 серпня 2018

Перша ОТГ Житомирщини створила свій...

Глибочицька сільська об’єднана територіальна громада (ОТГ) стала першою громадою Житомирщини, де створили...