Стаття керівника ЦРМС в Чернівецькій області Тетяни Татарчук
(…) Перша і, мабуть, найбільша проблема, з якою стикнулись громади – це відсутність кваліфікованих кадрів, які б забезпечували виконання нових функцій та повноважень громад. Адже, фактично отримавши повноваження міст обласного значення, громади мають управляти закладами освіти, охорони здоров’я первинного рівня, культури, питаннями благоустрою, соціального захисту, надання адміністративних послуг. Крім того, власними повноваженнями громад залишаються:
Очевидно, що для виконання цього спектру повноважень неможливо швидко сформувати потужну команду висококваліфікованих кадрів; особливо це стосується сільських громад, які переважають в Чернівецькій області. Перевагою, яку надає реформа, є надане громаді право самостійно визначатися зі штатним розписом в раді відповідно до потреб.
Можна стверджувати, що цей ключовий виклик наші громади подолали, утворивши виконавчі органи в радах диференційовано (…) Повну версію читати ТУТ.
14 липня 2025
Аналіз положень Бюджетної декларації України на 2026-2028 роки
Аналіз положень Бюджетної декларації України на...
Автор: Ігор Герасимчук, експерт Програми Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» Бюджетна...
14 липня 2025
Муніципальні партнерства заради стійкості: про що говорили на URC 2025
Муніципальні партнерства заради стійкості: про...
На Конференції з відновлення України (URC 2025) у Римі відбулася дискусія про роль муніципалітетів у стійкості,...
14 липня 2025
Ветеранська політика без паперів і відписок: у...
Ситуаційний аналіз даних опитування, проведеного програмою Polaris навесні 2025 року, засвідчив суттєве зростання...
14 липня 2025
П’ять нових партнерств на URC 2025 долучаються до спільноти міст-побратимів Cities4Cities
П’ять нових партнерств на URC 2025 долучаються...
11 липня у Римі підписали п’ять нових партнерських угод між українськими громадами та муніципалітетами чотирьох країн...