Пропозицію щодо співфінансування інтернатних закладів розглядають керівники районів та ОТГ

Чергове засідання з оптимізації інтернатних закладів області. Участь у робочій групі взяв перший заступник голови обласної ради Сергій Крамаренко, начальник управління освіти та науки ОДА Вадим Калінін.

Керівникам районів та ОТГ області, які були запрошені на засідання, озвучили пропозицію щодо співфінансування закладу із районом, в якому розташований заклад – якщо в ньому перебуває 40-50% дітей цього району.

До наступного засідання голови РДА та ОТГ мають дати відповідь щодо погодження цієї пропозиції.

Згідно із розпорядження голови ОДА щодо функціонування відповідної робочої групи, має бути створений перспективний план з оптимізації інтернатних закладів.

В області наразі функціонує 17 інтернатних закладів. З них – 5 загальноосвітніх, 10 спеціальних закладів та 2 навчально-реабілітаційні центри.

Область:

Житомирська область

Джерело:

Сайт Житомирської ОДА

Поділитися новиною:

Читайте також:

30 вересня 2022

Робота з посадовими інструкціями посадових осіб місцевого самоврядування - рекомендовані форми від НАДС

Робота з посадовими інструкціями посадових осіб...

Національне агентство України з питань державної служби підготувало рекомендовані форми посадових інструкцій...

30 вересня 2022

Оптимізація шкільної мережі в громаді: досвід країн Європейського Союзу

Оптимізація шкільної мережі в громаді: досвід...

В Україні реформа місцевого самоврядування, що розпочалась у 2014 році, суттєво вплинула на розподіл обов’язків...

30 вересня 2022

Громади Волині розвивають просторове планування спільно з Проєктом USAID «ГОВЕРЛА»

Громади Волині розвивають просторове планування...

У Ківерцівській, Любешівській і Шацькій громадах Волинської області відбулися засідання робочих груп з розроблення...

30 вересня 2022

Грантова програма Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» - розпочався прийом заявок

Грантова програма Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» -...

Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» оголошує річний програмний запит для отримання концепцій грантових проєктів, а потім повних...