Відбувся перший семінар із низки запланованих на 2017 рік «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для членів виконавчих комітетів об’єднаних територіальних громад.
Захід проводився на базі Вертіївської сільської ради та був присвячений питанням запровадження сучасних інформаційних технологій з метою підвищення ефективності та відкритості роботи органу місцевого самоврядування.
Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення обласної державної адміністрації Олександр Клименок говорив про переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації. Також виникло багато питань щодо подачі електронних декларацій. Про технічну сторону цієї справи Олександр Миколайович також докладно розповів.
Додатково із слухачами зустрілась заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександра Негода, яка впродовж розмови поділилась досвідом роботи з депутатами ради.
21 листопада 2025
3 грудня у місті Полтава відбудеться...
3 грудня у місті Полтава відбудеться регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого...
21 листопада 2025
Експертна оцінка фінансової спроможності громад у розрізі областей за 9 місяців 2025 року
Експертна оцінка фінансової спроможності громад...
Автори: Яніна Казюк, доктор наук з державного управління, професор, експерт з публічних фінансів та місцевого...
21 листопада 2025
Анонс вебінару: «Перетворення комунального...
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» у партнерстві...
21 листопада 2025
Уряд затвердив перелік та вимоги до показників...
Кабінет Міністрів ухвалив перелік та вимоги до показників, за якими українські громади буде віднесено до різних...