Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині

Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.

На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.

Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.

«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».

Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.

Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.

«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».

Область:

Сумська область

Джерело:

Сайт Сумської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

28 вересня 2021

Ринок землі, межі громад, вартість оренди землі - четвертий ефір другого сезону проекту "Громада"

Ринок землі, межі громад, вартість оренди землі...

Як громади управляють земельними ресурсами, чи провели вже інвентаризацію землі, які проблеми виникають, якою є ціна...

28 вересня 2021

Фінал конкурсу «Наша громада» - оголошення переможця

Фінал конкурсу «Наша громада» - оголошення...

Хто стане переможцем конкурсу "Наша громада" - дізнайтеся уже 30 вересня, о 12:00. Оголошення переможця...

28 вересня 2021

1 жовтня – відкритий діалог з питань правової основи участі жителів громад у вирішенні питань місцевого значення

1 жовтня – відкритий діалог з питань правової...

1 жовтня о 12 год відбудеться відкритий діалог «Побудова ефективної правової основи інструментів участі жителів...

27 вересня 2021

США продовжують послідовно підтримувати Україну у реалізації основоположних реформ. Стартував новий проект USAID «Говерла»

США продовжують послідовно підтримувати Україну...

Децентралізація – реформа, яка спонукає всі рівні управління, виконавчої влади і місцевого самоврядування, системно...

27 вересня 2021

Наша мета — створити комфортні умови життя для людей в громадах, — Денис Шмигаль на відкритті проекту «ГОВЕРЛА»

Наша мета — створити комфортні умови життя для...

Реалізація проектів з міжнародної підтримки сприятиме успішному впровадженню реформи децентралізації як на...