Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині
Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.
На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.
Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.
«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».
Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.
Розвиток пізнавальної самостійності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.
«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».
Поділитися новиною:
21 березня 2023
7 нових вакансій Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у Києві та регіонах
7 нових вакансій Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у...
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» розширює свою діяльність та оголошує конкурс на наступні посади: Фахівець із закупівель...
21 березня 2023
Уряд прийняв розпорядження про віднесення посад...
Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження «Про віднесення посад в органах місцевого самоврядування до...
21 березня 2023
Чотири українські громади Чернігівщини та чотири польські гміни стали партнерами
Чотири українські громади Чернігівщини та...
У березні Городнянська, Добрянська, Ріпкинська та Сновська громади з Чернігівщини та польські гміни Сколишин,...
21 березня 2023
23 березня - круглий стіл «Пріоритети...
23 березня о 13.00 відбудеться круглий стіл «Пріоритети законодавчого порядку денного для підтримки...