21 березня 2023
Logo slogan

Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині

Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.

На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.

Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.

«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».

Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.

Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.

«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».

Область:

Сумська область

Джерело:

Сайт Сумської ОДА

Поділитися новиною:

Читайте також:

21 березня 2023

7 нових вакансій Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у Києві та регіонах

7 нових вакансій Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у...

Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» розширює свою діяльність та оголошує конкурс на наступні посади: Фахівець із закупівель...

21 березня 2023

Уряд прийняв розпорядження про віднесення посад в органах місцевого самоврядування до відповідних категорій

Уряд прийняв розпорядження про віднесення посад...

Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження «Про віднесення посад в органах місцевого самоврядування до...

21 березня 2023

Чотири українські громади Чернігівщини та чотири польські гміни стали партнерами

Чотири українські громади Чернігівщини та...

У березні Городнянська, Добрянська, Ріпкинська та Сновська громади з Чернігівщини та польські гміни Сколишин,...

21 березня 2023

23 березня - круглий стіл «Пріоритети законодавчого порядку денного для підтримки децентралізаційної реформи»

23 березня - круглий стіл «Пріоритети...

23 березня о 13.00 відбудеться круглий стіл «Пріоритети законодавчого порядку денного для підтримки...