Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині

Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.

На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.

Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.

«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».

Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.

Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.

«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».

Область:

Сумська область

Джерело:

Сайт Сумської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

14 квітня 2021

Про 12 громад, 19 сироварень і 23,5 мільйонів гривень. Історія одного проєкту

Про 12 громад, 19 сироварень і 23,5 мільйонів...

Громади Рівненської та Волинської областей об’єдналися заради реалізації масштабного проєкту, профінансованого...

14 квітня 2021

Уряд оновив перелік гірських населених пунктів

Уряд оновив перелік гірських населених пунктів

14 квітня 2021 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про внесення змін до переліку населених пунктів,...

13 квітня 2021

АНОНС! 21 квітня – тренінг для адміністраторів локальних компонентів системи «Трембіта»

АНОНС! 21 квітня – тренінг для адміністраторів...

21 квітня 2021 року з 10:00 до 13:00 в Zoom відбудеться тренінг «Забезпечення стабільності функціонування локальних...

12 квітня 2021

Про строкові договори з педагогічними працівниками, яким виплачується пенсія за віком

Про строкові договори з педагогічними...

Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про повну загальну середню освіту», до 1 липня 2020 року з усіма...

12 квітня 2021