Валерій Коровій: "За кількістю надання адміністративних послуг ЦНАП Могилів-Подільської міської ради - один з найкращих в регіоні"

26 січня голова облдержадміністрації Валерій Коровій перебуваючи з робочою поїздкою в м. Могилів-Подільський, ознайомився з роботою ЦНАПу.

«Створений ЦНАП у 2014 році загальною площею центру 250,4 м. кв. Центр надання адміністративних послуг є міськрайонним Центром так, як обслуговує 32 тис. громадян міста Могилева – Подільського та 33 тис. громадян Могилів – Подільського району. Однак, крім цього, обслуговуються також і жителі інших районів Вінницької області щодо реєстрації нерухомого майна. У даному відділі працює 10 штатних працівників Могилів – Подільської міської ради, з них 3 державні реєстратори речових прав та 1 державний реєстратор фізичних осіб та юридичних осіб-підприємців.

Також працює 4 адміністратори, які здійснюють реєстрацію та зняття з реєстрації обліку місця проживання фізичних осіб, 1 адміністратор по реєстрації речових прав, 1 адміністратор по дозвільні системі та по роботі із зверненнями громадян. Для забезпечення надання якісних адмінпослуг в центрі також працюють представники держгеокадастру, райдержадміністрації по дозвільній системі. Центр працює в повному обсязі, всі державні реєстратори пройшли навчання. За 2016 рік Центром було надано 12183 адміністративна послуга. За результатами роботи Центру станом на 01.12.2016 року в міський бюджет міста надійшло 525,3 тис. грн. Даний показник є другим в рейтингу, після міста Вінниця, по надходженнях коштів місцевих бюджетів по області», - зазначила начальник відділу надання адміністративних послуг Людмила Живилко.

За словами Валерія Коровія, за кількістю надання адміністративних послуг цей Центр є одним з найкращих в регіоні. Враховуючи те, що на початку травня місяця 2016 року відбулись суттєві зміни в системі надання адміністративних послуг ми бачимо, що процес децентралізації це не лише передача фінансового ресурсу, а в першу чергу передача адміністративних повноважень на місця. «За рахунок цього, сьогодні органи місцевого самоврядування мають можливість надавати населенню цілий комплекс послуг. Одним із основних виправданих сподівань є відсутність черг, адже міська рада забезпечила Центр додатковою кількість необхідних працівників, що пройшли спеціальний курс навчання. В майбутньому можливе і те, що в ЦНАПі надаватимуться ряд додаткових послуг. Зокрема, і видачі паспортів та реєстрації транспортних засобів», - наголосив посадовець.

Область:

Вінницька область

Джерело:

Сайт Вінницької ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

25 лютого 2020

АНОНС! 26 лютого у Києві - обговорення  «Місцеві вибори: як обирати та обиратися за новими правилами»

АНОНС! 26 лютого у Києві - обговорення...

26 лютого об 11-00 у прес-центрі Українського кризового медіа-центру (Український дім, вул. Хрещатик,2) відбудеться...

25 лютого 2020

Ми хочемо почути всі думки – протилежні, незалежні, опозиційні, - Денис Шмигаль про зміни до Конституції

Ми хочемо почути всі думки – протилежні,...

  Віце-прем’єр-міністр – міністр розвитку громад та територій Денис Шмигаль взяв участь у Презентації плану...

25 лютого 2020

Фінансова спроможність ЦНАП та плата за надання адмінпослуг: долучайтеся до обговорення

Фінансова спроможність ЦНАП та плата за надання...

Експерти напряму з покращення якості надання адмінпослуг Програми «U-LEAD з Європою» запрошують ознайомитись з...

25 лютого 2020

Влада згуртувала місцеве самоврядування і громадськість довкола підготовки змін до Конституції

Влада згуртувала місцеве самоврядування і...

Стартували публічні обговорення змін до Конституції України, які мають закріпити реформовану систему місцевого...

24 лютого 2020

Приватизація земель комунальної власності у 2020 році - відповіді на запитання

Приватизація земель комунальної власності у...

Редакція журналу «Місцеве Самоврядування» підготувала методичний посібник «Приватизація земель комунальної власності...