Валерій Коровій: "За кількістю надання адміністративних послуг ЦНАП Могилів-Подільської міської ради - один з найкращих в регіоні"

26 січня голова облдержадміністрації Валерій Коровій перебуваючи з робочою поїздкою в м. Могилів-Подільський, ознайомився з роботою ЦНАПу.

«Створений ЦНАП у 2014 році загальною площею центру 250,4 м. кв. Центр надання адміністративних послуг є міськрайонним Центром так, як обслуговує 32 тис. громадян міста Могилева – Подільського та 33 тис. громадян Могилів – Подільського району. Однак, крім цього, обслуговуються також і жителі інших районів Вінницької області щодо реєстрації нерухомого майна. У даному відділі працює 10 штатних працівників Могилів – Подільської міської ради, з них 3 державні реєстратори речових прав та 1 державний реєстратор фізичних осіб та юридичних осіб-підприємців.

Також працює 4 адміністратори, які здійснюють реєстрацію та зняття з реєстрації обліку місця проживання фізичних осіб, 1 адміністратор по реєстрації речових прав, 1 адміністратор по дозвільні системі та по роботі із зверненнями громадян. Для забезпечення надання якісних адмінпослуг в центрі також працюють представники держгеокадастру, райдержадміністрації по дозвільній системі. Центр працює в повному обсязі, всі державні реєстратори пройшли навчання. За 2016 рік Центром було надано 12183 адміністративна послуга. За результатами роботи Центру станом на 01.12.2016 року в міський бюджет міста надійшло 525,3 тис. грн. Даний показник є другим в рейтингу, після міста Вінниця, по надходженнях коштів місцевих бюджетів по області», - зазначила начальник відділу надання адміністративних послуг Людмила Живилко.

За словами Валерія Коровія, за кількістю надання адміністративних послуг цей Центр є одним з найкращих в регіоні. Враховуючи те, що на початку травня місяця 2016 року відбулись суттєві зміни в системі надання адміністративних послуг ми бачимо, що процес децентралізації це не лише передача фінансового ресурсу, а в першу чергу передача адміністративних повноважень на місця. «За рахунок цього, сьогодні органи місцевого самоврядування мають можливість надавати населенню цілий комплекс послуг. Одним із основних виправданих сподівань є відсутність черг, адже міська рада забезпечила Центр додатковою кількість необхідних працівників, що пройшли спеціальний курс навчання. В майбутньому можливе і те, що в ЦНАПі надаватимуться ряд додаткових послуг. Зокрема, і видачі паспортів та реєстрації транспортних засобів», - наголосив посадовець.

Область:

Вінницька область

Джерело:

Сайт Вінницької ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

30 жовтня 2020

Послуги РАЦС, нотаріату, реєстрації нерухомості та бізнесу в контексті нового АТУ

Послуги РАЦС, нотаріату, реєстрації нерухомості...

Тема п’ятого випуску ток-шоу «U-LEAD: Наближаючи послуги» -  надання послуг РАЦС, нотаріату, реєстрації нерухомості...

29 жовтня 2020

Спецперевірки в органах публічної влади після рішення Конституційного Суду

Спецперевірки в органах публічної влади після...

Автор: Віра Козіна, адвокат 27.10.2020 року Конституційний Суд України (далі – КСУ) ухвалив рішення № 13-р/2020,...

29 жовтня 2020

Розумна громада – конкурс для громад, які хочуть стати Smart City

Розумна громада – конкурс для громад, які...

Будь-яка громада в Україні, яка хоче розвивати у себе «розумні технології» і потребує експертної підтримки, має шанс...

29 жовтня 2020

Де шукати гроші та ідеї для місцевих енергетичних проєктів?

Де шукати гроші та ідеї для місцевих...

Екоклуб запускає онлайн-курс “Місцеві енергетичні проекти: де малому бізнесу та ОТГ знайти гроші на проекти у сфері...

29 жовтня 2020

Парадокси децентралізації: централізація соцзахисту?

Парадокси децентралізації: централізація...

Автор: Віктор Тимощук, головний експерт напрямку з покращення адміністративних послуг Програми ЄС «U-LEAD з...