13 жовтня місто Шепетівка Хмельницької області в рамках децентралізації системи держархбудконтролю отримало контрольні та дозвільні функції у сфері будівництва.
Новоутворений орган держархбудконтролю Шепетівської міської ради має право надавати громадянам адміністративні послуги з реєстрації дозвільних документів, контролювати законність забудов, проводити перевірки на об’єктах будівництва. Відтепер місцева влада має всі важелі, необхідні для залучення додаткових інвестицій у будівельну сферу та створення для громадян якісної, зручної та сучасної інфраструктури.
Таким чином, адміністративні послуги у сфері будівництва мешканці Шепетівки будуть отримувати за місцем проживання. З питань, які стосуються незаконного будівництва та дозвільних процедур, громадяни можуть звертатися до місцевої Інспекції, яка знаходиться за адресою: вул. Островського, 4.
Станом на сьогодні повноваження держархбудконтролю отримали вже 11 обласних міст: Київ, Одеса, Ужгород, Луцьк, Львів, Івано-Франківськ, Тернопіль, Чернівці, Харків, Херсон, Маріуполь.
Поділитися новиною:
21 січня 2021
Затягувати процес передачі майна не вигідно ні...
Затягувати процес передачі об’єктів спільної власності громад району у комунальну власність громад не вигідно ні...
21 січня 2021
Окремі питання управління комерційними...
Цього разу у циклі відеоуроків з інструментів управління активами громади, створеному за підтримки Програми...
21 січня 2021
У зв’язку з реорганізацією, голови РДА...
Повідомити про наступне звільнення з посад голів районних державних адміністрацій, повноваження яких припиняються у...
21 січня 2021
Інтеграція податкових послуг у ЦНАП - аналітична записка
Інтеграція податкових послуг у ЦНАП -...
Експерти напрямку з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми "U-LEAD з Європою" розробили...
20 січня 2021
Ще раз про передачу майна та майнових прав зі спільної власності територіальних громад
Ще раз про передачу майна та майнових прав зі...
Авторка: Віра Козіна, експертка Офісу підтримки реформи з децентралізації Мінрегіону Процес передачі об’єктів...