Шість місяців в об`єднаній громаді

Шість місяців поспіль в умовах започаткованої в Україні реформи децентралізації влади у нашому районі діє нова об’єднана територіальна громада, до якої входить найбільша кількість сіл та мешканців краю. За цей час, депутатам та апарату Дунаєвецької міської ради на чолі з Веліною Заяць довелось відчути себе не лише у ролі реформаторів, але й першопрохідців – адже готових підказок не було і досвід, а разом з ним успіх і поразки, приходили з часом. Що ж вдалось досягти за цей короткий термін, які є здобутки і в чому полягають подальші перспективи розвитку об’єднаної громади? З цим питанням я звернувся до міського голови Дунаєвецької об’єднаної громади Веліни Заяць і, ось що почув у відповідь:     

-         За півроку нам вдалось зробити чимало, - розповідає Веліна Владиславівна. – Завдяки позиції компромісу та консультацій з депутатами, які представляють різні політичні партії, на дев’яти попередніх сесіях міськради було прийнято 226 рішень. Також, під час проведених 12-ти спільних засідань постійно діючих комісій та виконкому міської ради було розглянуто 75 актуальних питань щодо подальшого поступу і розвитку об’єднаних громад. Водночас, починаючи з січня, нами надавалась допомога малозабезпеченим і незахищеним категорія громадян, які опинилися у скрутних матеріальних умовах. Для них, за січень-травень 2016 року, надано матеріальну допомогу на лікування у сумі 116800 грн. та допомогу дітям учасників АТО – 58000 гривень.

Втім, одним з найважливіших показників діяльності ефективності роботи міської ради є стан виконання міського бюджету. Як приклад, за п’ять місяців поточного року до загального фонду міського бюджету надійшло 57999,3 тис. грн. доходів. План із власних доходах виконано на 146,6 відсотки. Понад планово отримано 5647,8 тис. гривень . Перевиконання забезпечено по всіх основних джерелах доходу – податку на доходи фізичних осіб (на 3052,0 тис. грн.), єдиному податку (на 1086,7 тис. грн.),платі за землю (на 772,8 тис. грн.), акцизному податку (на 496,2 тис. гривень).

Порівняно з показником за січень-травень минулого року надходження зросли на 4400,0 тис. грн. або на 32,9 відсотки. Отримані власні доходи та трансферти дозволили у повному обсязі виплатити заробітну плату працівникам бюджетних установ, провести заплановані видатки по захищених та незахищених статтях. Зокрема: на виплату матеріальної допомоги згідно програм соціального захисту (249,1 тис. грн.), продукти харчування (721,6 тис.грн.), медикаменти (234,1 тис.грн.) та інш. Також по спеціальному фонду міського бюджету проведено видатків на поповнення статутного капіталу КП «ЖЕО» для придбання трактора (320 тис.грн.), ремонту доріг (71 тис.грн.) та на капітальні видатки з благоустрою (673,4 тис.грн.). Останнє включає: капремонт вуличного освітлення вулиць Яблуневої, Чайковського, Сагайдачного у м.Дунаївці (266,1 тис.грн.), в селі Велика Побійна – 44,4 тис.грн., капремонт тротуарів по міських вулицях Київська та Дунайгородська (261,4 та 85,5 тис. грн.), на будівництво водопроводу по вул. Сагайдачного у м.Дунаївці ( 135,4 тис.грн.) та інші види робіт і ремонтів. Ми також широко залучаємо кошти з державного та обласного бюджетів для розвитку міста та громади. Повну версію читати ТУТ.

Область:

Хмельницька область

Громади:

Дунаєвецька міська об’єднана територіальна громада

Джерело:

Сайт Дунаєвецької міської об’днаної громади

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
C5068fadc61021fdf1217054307a186b

20 вересня 2019

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник...

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник Старости» (ЗАВАНТАЖИТИ). Видання покликане допомогти старостам...

217e8e4ebd73a9299d09cd3f53a93da3

20 вересня 2019

Від еволюційного етапу об’єднання громад...

«Ми пройшли еволюційний етап добровільного об’єднання громад і зараз переходимо до наступного – об’єднання за...

E8ae61f62bba5b9c10ecf6c30b2b4240

20 вересня 2019

У Лиманській тергромаді двом сиротам вручили...

У Лиманській ОТГ на Донеччині двом дітям-сиротам вручили ключі від квартир, придбаних за програмою співпраці «50 на...