Якою має бути сучасна позашкільна освіта? Долучайтеся до громадського обговорення

Міністерство освіти і науки України запрошує долучитися до громадського обговорення проєкту Концепції розвитку позашкільної освіти, щоб сформувати спільне бачення її майбутнього.


У Концепції запропоновані:

  • переосмислення ролі позашкілля у національній системі освіти;
  • модернізація змісту й форматів роботи закладів позашкілля;
  • посилення фокусу на якості, доступності та гнучкості;
  • творення сприятливих умов для реалізації талантів і здібностей дітей та молоді.

Яка ваша думка? Запрошуємо висловити свої пропозиції, зауваження та побажання усіх, кому небайдуже майбутнє позашкільної освіти в Україні - батьків, освітян, представників органів місцевого самоврядування.

Ознайомитися з документом можна за посиланням

Пропозиції та зауваження приймаються до 29 травня 2025 року на електронну адресу:marharyta.yakymenko@mon.gov.ua

Результати обговорення будуть оприлюднені на сайті МОН.

Теги:

освіта опитування

Джерело:

Проєкт DECIDE

Читайте також:

03 грудня 2025

Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)

Вакансія: Місцеві експерти з планування...

Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...

03 грудня 2025

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...

Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....

03 грудня 2025

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад

«3000 км Україною» – програма стартувала у...

  Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...

03 грудня 2025

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...

 Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...