Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Приєднані файли:
Теги:
Джерело:
Проект PROSTO
11 березня 2025
Верховна Рада ухвалила закон про нову систему оплати праці державних службовців (+інфографіка)
Верховна Рада ухвалила закон про нову систему...
Запроваджені зміни в системі оплати праці державних службовців, хоча і не стосуються безпосередньо місцевого...
11 березня 2025
Верховна Рада ухвалила постанови про встановлення меж трьох міст
Верховна Рада ухвалила постанови про...
11 березня своїми постановами Верховна Рада України встановила меж міст Пустомити, Бурштин та Ромни. Так,...
11 березня 2025
Експерти U-LEAD створили посібник з розробки...
Програма «U-LEAD з Європою» презентує посібник з практичними рекомендаціями з розроблення місцевого плану управління...
11 березня 2025
14 березня - воркшоп щодо практик стратегічного...
Планування розвитку територіальної громади: як вийти на ефективність, результативність та реалістичність. Про це мова...