Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).


Приєднані файли:
Теги:
Джерело:
Проект PROSTO
11 грудня 2025
Можливості для громад Дніпропетровщини та Житомирщини: презентація проєкту U-RESTORE
Можливості для громад Дніпропетровщини та...
18 грудня команда проєкту U-RESTORE проведе онлайн-презентацію у Zoom, щоб представити проєкт і можливості...
11 грудня 2025
Стартувала програма менторства громад Cities4Cities з міжнародної співпраці
Стартувала програма менторства громад...
У Львові зустрілися громади, які розпочинають піврічний шлях роботи над розвитком міжнародної співпраці. Офіційно...
11 грудня 2025
Мінрозвитку, громади та ОВА підписали...
Більше 500 громад та обласні військові адміністрації доєдналися до спільного Меморандуму щодо впровадження нових...
11 грудня 2025
Без відриву і надриву: національна конференція...
9 грудня Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» зібрала у Києві практиків Центрів надання...