Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Приєднані файли:
Теги:
Джерело:
Проект PROSTO
04 лютого 2025
У Жовтих Водах на Дніпропетровщині з’явиться новий індустріальний парк
У Жовтих Водах на Дніпропетровщині з’явиться...
Новий індустріальний парк «Жовті Води» буде створено на території міста Жовті Води Кам’янського району...
04 лютого 2025
10 законопроектів, важливих для підтримки та розвитку громад і територій – інфографіка
10 законопроектів, важливих для підтримки та...
Щороку портал «Децентралізація» формує в єдиний список найактуальніші для місцевого самоврядування законопроєкти, які...
03 лютого 2025
Премія Нового Європейського Баугаузу 2025: встигніть подати свій проєкт
Премія Нового Європейського Баугаузу 2025:...
Подайте свій проєкт до 14 лютого та станьте частиною європейської мережі інновацій. Конкурс відзначає найкращі...
03 лютого 2025
U-LEAD оголошує нові «Кроки для спеціалістів» на тему «Служба в органах місцевого самоврядування»
U-LEAD оголошує нові «Кроки для спеціалістів»...
Навчальна програма «Кроки для спеціалістів. Служба в органах місцевого самоврядування» від «U-LEAD з Європою»...