Особливості організації роботи зі службовою інформацією та веденням архівної справи військовими адміністраціями населених пунктів
08.03.2024

Рада Європи в рамках Програми «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» спільно з Асоціацією міст України підготувала роз’яснення щодо використання інструкцій з діловодства (у тому числі роботи зі службовою інформацією, ведення архівної справи) військовими адміністраціями населених пунктів.
Цей матеріал є продовженням теми, що стосується особливостей організації діловодства у військових адміністраціях населених пунктів і розроблений Олександром Логіновим, юристом Юридичної служби Асоціації міст України у співпраці з Лесею Федченко, консультанткою Ради Європи.
У роз’ясненнях, що пропонуються до вашої уваги, висвітлені наступні теми:
- Основні організаційні засади діяльності, пов’язаної з роботою з інформацією з обмеженим доступом;
- Робота із зверненнями громадян;
- Організація діловодства по роботі із запитами на інформацію;
- Законодавство про архівну справу;
- Загальні правила діловодства та архівного зберігання документів;
- Порядок ведення архівів військових адміністрацій населених пунктів;
- Організація архівної справи у військовій адміністрації населеного пункту;
- Визначення особи, відповідальної за ведення діловодства;
- Передача документів військових адміністрацій населених пунктів після припинення/скасування воєнного стану.
З роз’ясненнями можна ознайомитися за посиланням
Приєднані файли:
Переглядів: 1814
Поділитися новиною:
Коментарі:
Новини на тему:
військові адміністрації

військові адміністрації
Тернопільська ОВА презентувала проміжні результати пілотного проєкту з...
29 січня 2025

військові адміністрації
Шлях до префектур: В’ячеслав Негода про те, коли Україна побачить нові...
14 січня 2025

військові адміністрації
Тернопільщина продовжує роботу над пілотним проєктом із вдосконалення...
19 грудня 2024

військові адміністрації
Тернопільська ОВА та Програма Ради Європи працюють над пілотним проектом з...
18 жовтня 2024