Ефективні комунікації для громад: практичні поради з тренінгу

Як комунікувати, щоб ваша громада досягала цілей? Чому важливо наповнювати сайт? Як потрапити до цільової авдиторії через соцмережі? Як фотографувати на телефон? Чому важливо вміти виступати публічно?


На фото – учасники тренінгів, які команда Українського кризового медіа-центру провела для П’ядицької та Нижньовербізької громад Івано-Франківської області. А нижче – практичні поради, які можуть бути корисними і вам.

  • Якщо ваша громада ставить собі ціль - впливати на регіональну та державну політики в потрібному для ТГ напрямку, формувати позитивний імідж громади для життя, стимулювати податкові надходження, підтримувати місцевий бізнес, залучати інвестиції в громаду, залучати міжмуніципальних та міжнародних партнерів до спільних проєктів. Тоді вам важливо зосередитися не лише на своїх соціальних мережах, а й ґрунтовно налагоджувати співпрацю із медіа. Спершу проаналізуйте як ви представлені в локальних медіа – тобто на рівні громади та району, обов'язково дослідіть чи пишуть/транслюють вас у регіональних ЗМІ. Постійна присутність громади в регіональних медіа допоможе вашому активному бажанню потрапити в медіа національного рівня.

 

 

  • Сайт громади – основний офіційний канал комунікації. Пишіть на сайті про те, що буде цікавим, актуальним та корисним для людей, показуйте свої пріоритети громади. І пам'ятайте, що ваші сайти моніторять журналісти, які шукають інформаційні приводи від першоджерел.

 

 

  • У соціальних мережах люди майже не ходять на сторінку громади, щоб прочитати всі новини дня, які ви старанно писали. Люди бачать ваші дописи разом із іншими у своїй стрічці. Тож намагайтесь швидко привернути увагу цільової авдиторії допису. А тексти мають бути не лише про те, що ви виконали роботу. І перш за все про те, що це означає для людей і що зміниться у їхньому житті від, наприклад, прийнятого на сесії рішення.

 

 

  • Коли ми фотографуємо на роботі, то не вибираємо час і місце. Працюємо в тих умовах, які є.  Порада – фотографувати зараз, а обробляти й перебирати потім. Краще видаляти зайве, ніж пропустити хороший кадр тут і зараз. Ваш телефон має різні можливості для обробки фото: повернути, обрізати, змінити кольори чи яскравість, додати текст та інші.

 

 

  • Готуючи аргументи для свого публічного виступу, врахуйте, що вони повинні бути переконливими саме для того складу авдиторії, перед якою ви виступатимете. Говоріть так, щоби ваш виступ запам’ятали й передавали іншим. Переконайтеся, що вас почули, а не лише послухали.

 

07.03.2024 - 14:55 | Переглядів: 2259
Ефективні комунікації для громад: практичні поради з тренінгу

Приєднані зображення:

Теги:

комунікації DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

12 червня 2025

Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: історія братерства між тилом і фронтом

Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»:...

Долучившись до Національного проєкту Мінрозвитку «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», Великоберезовицька громада...

11 червня 2025

У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої групи зі створення модельного статуту громад

У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої...

10 червня у Міністерстві розвитку громад та територій презентували проєкт модельного статуту територіальної громади —...

11 червня 2025

Програма EGAP відкриває конкурс для громад у шести областях для впровадження проєктів з цифровізації

Програма EGAP відкриває конкурс для громад у...

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми...

11 червня 2025

«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності людини та розвиток громад, а не про прибуток», - Лариса Білозір

«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності...

Незабаром Верховна Рада розглядатиме у другому читанні законопроект №4380 «Про адміністративний збір», довкола якого...