Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Цікаво дізнатися, що таке інформаційна кампанія? Для чого вона потрібна? Про що має бути інформування, і як воно має вплинути на аудиторію?

Зберігайте собі нову порцію порад Програми USAID DOBRE.


Інформаційна кампанія – це комплексна, одночасна та системна подача серії ключових повідомлень визначеній цільовій аудиторії через обрані канали комунікації в певний проміжок часу.

  • Інформаційна кампанія повинна мати прикладний результат для спільноти.
  • Повідомлення мають бути чесними і вчасними, відповідати на запити і турботи людей, щоби члени громади ділилися між собою не чутками, а офіційною інформацією.
  • Важливо, щоб інформаційна кампанія залучала людей до участі, посилювала відкритість та почуття безпеки всередині спільноти.

Тому рекомендуємо вам:

  1. Сформулювати короткий опис про що ваша інформаційна кампанія
  2. Сформувати портрет читача/глядача інформаційної кампанії
  3. Ваша авдиторія має:
  • отримати нову інформацію
  • отримати заклик до дії
  • задуматись над новим чи альтернативним рішенням/ідеєю.

Такими порадами поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак (Olga Chumak) із учасниками тренінгу «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян».

Навчання для місцевих організацій громадянського суспільства з Чернігівської, Харківської та Кіровоградської областей провів Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.

26.02.2024 - 11:17 | Переглядів: 5896
Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Приєднані зображення:

Теги:

комунікації DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

12 червня 2025

Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: історія братерства між тилом і фронтом

Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»:...

Долучившись до Національного проєкту Мінрозвитку «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», Великоберезовицька громада...

11 червня 2025

У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої групи зі створення модельного статуту громад

У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої...

10 червня у Міністерстві розвитку громад та територій презентували проєкт модельного статуту територіальної громади —...

11 червня 2025

Програма EGAP відкриває конкурс для громад у шести областях для впровадження проєктів з цифровізації

Програма EGAP відкриває конкурс для громад у...

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми...

11 червня 2025

«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності людини та розвиток громад, а не про прибуток», - Лариса Білозір

«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності...

Незабаром Верховна Рада розглядатиме у другому читанні законопроект №4380 «Про адміністративний збір», довкола якого...