Цікаво дізнатися, що таке інформаційна кампанія? Для чого вона потрібна? Про що має бути інформування, і як воно має вплинути на аудиторію?
Зберігайте собі нову порцію порад Програми USAID DOBRE.
Інформаційна кампанія – це комплексна, одночасна та системна подача серії ключових повідомлень визначеній цільовій аудиторії через обрані канали комунікації в певний проміжок часу.
Тому рекомендуємо вам:
Такими порадами поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак (Olga Chumak) із учасниками тренінгу «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян».
Навчання для місцевих організацій громадянського суспільства з Чернігівської, Харківської та Кіровоградської областей провів Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
12 червня 2025
Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: історія братерства між тилом і фронтом
Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»:...
Долучившись до Національного проєкту Мінрозвитку «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», Великоберезовицька громада...
11 червня 2025
У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої групи зі створення модельного статуту громад
У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої...
10 червня у Міністерстві розвитку громад та територій презентували проєкт модельного статуту територіальної громади —...
11 червня 2025
Програма EGAP відкриває конкурс для громад у шести областях для впровадження проєктів з цифровізації
Програма EGAP відкриває конкурс для громад у...
Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми...
11 червня 2025
«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності...
Незабаром Верховна Рада розглядатиме у другому читанні законопроект №4380 «Про адміністративний збір», довкола якого...