Мінрегіон України направив обласним державним адміністраціям листа, в якому роз’яснюється питання подальшого здійснення повноважень з вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад, утворених в результаті об`єднання.
Роз’яснення підготовлені Мінрегіоном спільно з Мін’юстом та експертами на основі діючого законодавства України.
У листі повідомляється про два можливі шляхи організації вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян в населених пунктах об’єднаних громад:
«Керуючись інтересами територіальної громади в цілому і мешканців відповідних населених пунктів,сільська, селищна, міська рада має самостійно прийняти рішення щодо організації здійснення виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад, утворених в результаті об`єднання, повноважень з питань вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян», — йдеться у листі з посиланням на положення Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про нотаріат», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
Теги:
Джерело:
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Поділитися новиною:
13 грудня 2019
Президент вніс до Парламенту законопроект про...
Сьогодні, 13 грудня, Президент України Володимир Зеленський подав до Верховної Ради проект закону про внесення змін...
13 грудня 2019
Великі виклики маленької Привільської громади...
Мирослава Ляшенко, голова Привільської ОТГ, Луганська область Дошкільний педагог Мирослава Ляшенко 25 років...
13 грудня 2019
Чому ґендерна рівність важлива, - есе учасниці...
Автор: Алла Ревуцька, головний спеціаліст з інформаційної та проектної діяльності виконавчого апарату Торчинської...