21 вересня - онлайн-тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»

21 вересня, з 14:00 до 16:00 Міжнародний республіканський інститут проведе тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»


Ви дізнаєтеся:

  • Як визначати потреби громадян за невербальними поведінковими проявами та за допомогою питань.
  • Що таке активне слухання і як його застосовувати.
  • Хто такі проблемні клієнти.
  • Як правильно комунікувати із складними співрозмовниками.

Тренерка - Наталя Сабліна, депутатка Первомайської міської ради VII скликання, екс-секретар Первомайської міської ради, кандидатка психологичних наук, коуч, експертка з комунікацій та конфліктології.

До участі запрошуються місцеві депутати, їх помічники, працівники місцевих рад, волонтери.

Приєднуйтеся в Zoom за посиланням: https://bit.ly/3EDeoIr

18.09.2023 - 10:48 | Переглядів: 1885
21 вересня - онлайн-тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»

Теги:

анонс комунікації

Джерело:

Читайте також:

11 липня 2025

Війна одна на всіх. Чоп і Куп’янськ - братерство попри відстань

Війна одна на всіх. Чоп і Куп’янськ -...

На YouTube-каналі «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» вийшов новий епізод подкасту «Згуртовані». У черговому випуску...

11 липня 2025

«Хочемо не затамовувати подих під час тривоги, а щоб життя тривало». Як у 34-й гімназії Чернігова облаштували укриття

«Хочемо не затамовувати подих під час тривоги,...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) До повномасштабного вторгнення в підвальному приміщенні Чернігівської...

10 липня 2025

10 липня 2025

Відтермінування розробки комплексних планів громад: законопроєкт рекомендували ухвалити одразу в цілому

Відтермінування розробки комплексних планів...

10 липня парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...