21 вересня - онлайн-тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»

21 вересня, з 14:00 до 16:00 Міжнародний республіканський інститут проведе тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»


Ви дізнаєтеся:

  • Як визначати потреби громадян за невербальними поведінковими проявами та за допомогою питань.
  • Що таке активне слухання і як його застосовувати.
  • Хто такі проблемні клієнти.
  • Як правильно комунікувати із складними співрозмовниками.

Тренерка - Наталя Сабліна, депутатка Первомайської міської ради VII скликання, екс-секретар Первомайської міської ради, кандидатка психологичних наук, коуч, експертка з комунікацій та конфліктології.

До участі запрошуються місцеві депутати, їх помічники, працівники місцевих рад, волонтери.

Приєднуйтеся в Zoom за посиланням: https://bit.ly/3EDeoIr

18.09.2023 - 10:48 | Переглядів: 2456
21 вересня - онлайн-тренінг «Як правильно комунікувати з громадянами при наданні послуг під час війни?»

Теги:

анонс комунікації

Джерело:

Читайте також:

27 листопада 2025

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на Impact.Zhytomyr 2.0 Forum

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на...

25 листопада у Києві відбувся Impact.Zhytomyr 2.0 Forum – фінальна подія освітньої програми, спрямованої на...

27 листопада 2025

Проект «Відновлення для всіх» в пошуках Експерта/ки з регіонального розвитку!

Проект «Відновлення для всіх» в пошуках...

Що потрібно буде робити: розробляти у співпраці з Міністерством розвитку громад і територій України практичні...

27 листопада 2025

Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного захисту “Синергія заради безпеки”

Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного...

  4 грудня у Києві відбудеться Форум цивільного захисту “Синергія заради безпеки”, організований Фондом...