6 липня 2023 року о 16:00 відбудеться відкриття виробничого коворкінгу в рамках проєкту «Створення центру розвитку соціального та молодіжного підприємництва/коворкінг простору як частини відкритого молодіжного простору Великокучурівської ТГ». Проєкт реалізований за підтримки Програми Агентства США з міжнародного розвитку «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Програма USAID DOBRE).
Місце проведення: село Годилів Великокучурівської громади Чернівецької області, вулиця Центральна, 64
У заході візьмуть участь:
Виробничий коворкінг-простір обладнано професійним обладнанням для дерево- та металообробки. Учасники заходу також оглянуть медіаковоркінг-медіацентр, який був відкритий торік як перша частина проєкту.
Додаткова інформація для представників ЗМІ за телефоном 067 352 17 29 або електронною поштою tetyanaverbytska777@gmail.com, Тетяна Вербицька, регіональна координаторка з комунікації Програми USAID DOBRE в західних областях.
Теги:
Область:
Чернівецька областьГромади:
Великокучурівська територіальна громадаДжерело:
Програма DOBRE
01 червня 2025
Децентралізація: найважливіше за травень
Децентралізація: найважливіше за травень
На початку кожного місяця портал «Децентралізація» підбиває підсумки місяця, що минув. Ми розповідаємо про важливі...
30 травня 2025
«Громади, які не помічають молоді, залишаться із самими пенсіонерами…». Інтерв’ю Лесі Голояд
«Громади, які не помічають молоді, залишаться...
Автор: Дмитро Синяк Лесю Голояд цілком заслужено можна назвати однією з найкращих в Україні фахівчинь з питань...
30 травня 2025
Як гірська Богданська громада розвивається завдяки співпраці з міжнародними партнерами
Як гірська Богданська громада розвивається...
Попри складну логістику, обмежені ресурси й нестачу фахівців, у Богданській громаді на Закарпатті сформувалась...
30 травня 2025
Львів залучив 668 млн грн кредиту на будівництво та оновлення об’єктів енергопостачання
Львів залучив 668 млн грн кредиту на...
Львівська міська рада уклала кредитну угоду з Ощадбанком на суму в понад 668 млн грн для фінансування...