Розпочала роботу друга група Навчальної платформи для керівників ЦНАП

9 березня розпочала роботу друга група Навчальної платформи для керівників ЦНАП.


30 учасниць та учасників (83% - жінки, 17% - чоловіки) беруть участь у Платформі. У всіх різний досвід - від новопризначених в 2023 році до більш досвідчених колег, які працюють як керівники ЦНАП вже біля 10 років. Окрім цього, учасники також представляють різні за розміром громади - від 4 800 мешканців до 275 000.

Загалом на участь у Навчальній платформі подали заявки 75 учасниць та учасників (83% - жінки, 17% - чоловіки) практично з усіх областей України (з 23).

 

 

Попри відмінності, керівниці та керівники вмотивовані разом шукати відповіді на спільні виклики - швидка зміна законодавства, емоційне навантаження, пошук можливостей розвитку для себе та команди. Присутні також керівники релокованих ЦНАП - сьогодні вони працюють в інших громадах, консультуючи переселенців зі своїх громад, але мріють, що зможуть знову сказати в теперішньому часі «Ми надаємо адміністративні послуги в нашій громаді».

Навчання, розроблене експертами шведсько-українського проєкту PROSTO “Підтримка доступності послуг в Україні”, триватиме до 11 травня.

Програма Навчальної платформи для керівників ЦНАП:

Теги:

адміністративні послуги навчання

Джерело:

Читайте також:

27 листопада 2025

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на Impact.Zhytomyr 2.0 Forum

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на...

25 листопада у Києві відбувся Impact.Zhytomyr 2.0 Forum – фінальна подія освітньої програми, спрямованої на...

27 листопада 2025

Проект «Відновлення для всіх» в пошуках Експерта/ки з регіонального розвитку!

Проект «Відновлення для всіх» в пошуках...

Що потрібно буде робити: розробляти у співпраці з Міністерством розвитку громад і територій України практичні...

27 листопада 2025

Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного захисту “Синергія заради безпеки”

Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного...

  4 грудня у Києві відбудеться Форум цивільного захисту “Синергія заради безпеки”, організований Фондом...