Навчання в умовах повномасштабної війни - Освітній маркер №20

Попри всі перешкоди, новий навчальний рік в Україні стартував. Яким буде навчання в умовах повномасштабної війни? 


Як пройшла вступна кампанія-2022? Що чути про запуск НУШ у 5-х класах, де знайти підручники і, зрештою, коли запрацюють е-журнали в школах? Усі подробиці – у новому випуску «Освітнього маркера». Оксана Руда, експертка проєкту DECIDE, розповідає про головні події в освіті.

 

 

00:55 Навчання в умовах війни

02:09 Пісня-практикум для дітей «Крокуй до укриття».

04:09 Денний сон відпочинок у дитсадках

05:26 Літні канікули

06:30 Вступ-2022
06:51 Старт НУШ у базовій школі

06:51 Спрощена освітня документація

06:51 PISA-2022


Відео створено за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE — «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», який впроваджує консорціум ГО «DOCCU — Розвиток громадянських компетентностей в Україні» та Цюрихського педагогічного університету (PH Zurich, Швейцарія).

Теги:

освітній маркер освіта війна Оксана Руда

Джерело:

Читайте також:

12 лютого 2025

Вакансія! Полісі Координатор/-ка (англ.)

Вакансія! Полісі Координатор/-ка (англ.)

  Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...

12 лютого 2025

Пирятинська громада завдяки проєкту ЄС зміцнила свою стійкість та спроможність

Пирятинська громада завдяки проєкту ЄС зміцнила...

30 січня 2025 року в Українському кризовому медіа центрі команда проєкту Європейського Союзу «Розбудова ланцюжків...

12 лютого 2025

Центри життєстійкості – це можливість для релокованих громад підтримати своїх жителів

Центри життєстійкості – це можливість для...

Через війну понад 4,6 млн українців та українок  були змушені покинути рідні міста та села. Разом із жителями...

12 лютого 2025

Вакансія! Експерт(-ка) з європейської інтеграції та місцевого самоврядування (англ.)

Вакансія! Експерт(-ка) з європейської...

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у...