Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення «Черговість здійснення видатків місцевих бюджетів в період дії воєнного стану».
У роз’ясненні:
- ремонту укриттів;
- заправки картриджів;
- придбання програмного забезпечення;
- придбання матеріалів для швачки/перукаря;
- пролонгації сертифікату електронного підпису;
- видатків на таблички-покажчики (облаштування, утримання та експлуатація укриттів);
- видатків на протипожежну безпеку;
- видатків на придбання мініелектростанцій.
Приєднані файли:
Теги:
бюджет війна місцеві бюджети війна DOBRE фінанси
Джерело:
Програма DOBRE
22 грудня 2025
Закон про забезпечення законності та прозорості...
5 листопада поточного року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких...
22 грудня 2025
Перетворення комунального підприємства на...
Перетворення комунального підприємства (КП) на акціонерне товариство (АТ) або товариство з обмеженою...
22 грудня 2025
Сила співпраці: як громади будують колективну стійкість через обмін досвідом
Сила співпраці: як громади будують колективну...
Частка людей у світі, які вважають, що не можуть зробити нічого, щоб захистити себе та свою родину у разі катастрофи,...
19 грудня 2025
Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris
Планування відновлення на місцях: як працюють...
Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...