Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:

05 грудня 2022

Актуальний перелік громад у районах бойових дій, на ТОТ і тих, що в оточенні

Актуальний перелік громад у районах бойових...

  Наказом Мінреінтеграції від 17 листопада 2022 року №273 затверджено оновлений перелік територіальних громад,...

05 грудня 2022

Одеса, Маямі та Маямі Біч – міста-побратими. Очікується підписання угоди з техаською Одесою

Одеса, Маямі та Маямі Біч – міста-побратими....

  Одеса підписала договори про встановлення партнерських відносин з містами Маямі та Маямі Біч (США). Про...

05 грудня 2022

Аахен та Реймс побратаються з Черніговом

Аахен та Реймс побратаються з Черніговом

Чернігівська міська рада своїм рішенням затвердила наміри щодо встановлення партнерства між Черніговом та німецьким...

05 грудня 2022

Про що уклали спільну декларацію Київ та ще 11 європейських міст?

Про що уклали спільну декларацію Київ та ще 11...

  Київ та Брюссель, Париж, Рим, Гельсінкі, Познань, Подгориця, Берлін, Ліон, Рига, Сараєво та Вільнюс уклали...