Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
07 листопада 2025
Громади стають цифровими драйверами...
Міністерство цифрової трансформації України підписало Меморандум про взаєморозуміння з Програмою «Партнерство за...
07 листопада 2025
Місцеві бюджети отримали 100% міжбюджетних трансфертів за жовтень — 16,9 млрд грн
Місцеві бюджети отримали 100% міжбюджетних...
У жовтні Мінфін виконав усі зобов’язання перед громадами: місцеві бюджети отримали в повному обсязі 16,9 млрд грн...
07 листопада 2025
Не про децентралізацію, але… Коли вчитель має вибір — громада має майбутнє
Не про децентралізацію, але… Коли вчитель має...
У грудні стартує пілот державної політики «Гроші ходять за вчителем» — і хоч це не реформа місцевого самоврядування,...
07 листопада 2025
14 листопада - вебінар «Як розвивати...
Добровільні пожежні команди вже стали частиною безпеки українських громад. Ще у 2016 році ідея створення...