Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

09 липня 2025

Відтермінування розробки комплексних планів громад: новий законопроєкт зареєстрований у Парламенті

Відтермінування розробки комплексних планів...

У Верховній Раді група народних депутатів зареєстрували проєкт Закону №13437 «Про внесення змін до деяких...

09 липня 2025

Переосмислення стратегічного планування регіонального розвитку: виклики нового циклу

Переосмислення стратегічного планування...

Стратегічне планування регіонального розвитку в Україні синхронізоване з семирічним програмним циклом ЄС, а отже,...

09 липня 2025

08 липня 2025

На базі Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту відкрили профорієнтаційний хаб

На базі Чернігівського професійного ліцею...

4 липня 2025 року на базі Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту відбулося відкриття...