Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

23 грудня 2025

Запрошуємо громади до партнерства для збереження та покращення доступності до публічних послуг

Запрошуємо громади до партнерства для...

Шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» оголошує конкурс на підтримку...

22 грудня 2025

Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ

Статут демократії: Криничанська громада серед...

Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...

22 грудня 2025

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів

В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...

У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...