Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
01 липня 2025
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне управління, децентралізація та парламентаризм
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне...
Лабораторія законодавчих ініціатив шукає досвідчених аналітиків/-инь у сферах: державне управління, децентралізація...
01 липня 2025
Надмірні координація і планування можуть зашкодити мотивації та творчості агентів місцевого розвитку. Минуло вже...
01 липня 2025
Липневі каталоги можливостей: що нового для розвитку громад?
Липневі каталоги можливостей: що нового для...
Українські громади — це історії відваги, відновлення та змін. Попри існуючі виклики, вони продовжують шукати ресурси...
01 липня 2025
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії учнів і учениць стали реальністю
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії...
У межах ініціативи «Громадський бюджет на дитячі мрії», що реалізується спільно громадою та...