Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
25 червня 2025
«Сталеві магнолії»: як ініціатива громади і підтримка міжнародних партнерів допомогли втілити мрію
«Сталеві магнолії»: як ініціатива громади і...
Коли на фронт спершу пішов чоловік, а потім син, світ Олени Троц ніби обірвався. Однак жінка вирішила не здаватися,...
25 червня 2025
27 червня - п’ятниця із Cities4Cities: майбутнє регіональної політики ЄС й українські громади
27 червня - п’ятниця із Cities4Cities: майбутнє...
27 червня, під час п’ятниці із Cities4Cities мова піде про те, що важливого відбувається зараз у Європі у сфері...
25 червня 2025
«Нам треба було повірити в себе»: як Городницька громада відродила молодіжний рух
«Нам треба було повірити в себе»: як...
Репортаж з громади, де молодь вийшла з тіні, аби заговорити голосно. Впродовж 2024 року у Городницькій громаді,...
25 червня 2025
27 червня - підсумковий захід проєкту з розробки муніципальних енергетичних планів
27 червня - підсумковий захід проєкту з...
27 червня, 0б 11:00 розпочнеться онлайн-захід «Посилення енергоспроможності громад: підсумки проєкту з розробки МЕП»....