Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

15 травня 2025

Вакансія! Експерт(-ка) з гендерних питань

Вакансія! Експерт(-ка) з гендерних питань

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у...

15 травня 2025

Реформа старшої школи: Закарпаття формує мережу зі 107 академічних ліцеїв

Реформа старшої школи: Закарпаття формує мережу...

13 травня в Ужгороді відбулося громадське обговорення реформи старшої школи. У заході взяли участь голови та...

15 травня 2025

Не лише для школи, а і для громади. Як у Мені відремонтували укриття в закладі освіти

Не лише для школи, а і для громади. Як у Мені...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) «Війна створила серйозні виклики для громади, освітян, дітей, батьків....

14 травня 2025

Уряд виключив чотири непрацюючі індустріальні парки з реєстру

Уряд виключив чотири непрацюючі індустріальні...

Кабінет Міністрів України 13 травня ухвалив рішення про виключення чотирьох індустріальних парків із Реєстру...