Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

13 вересня 2025

12 вересня 2025

Стартувала шоста навчальна платформа для керівників ЦНАП

Стартувала шоста навчальна платформа для...

  11 вересня 2025 року розпочалося навчання шостої групи Навчальної платформи для керівників ЦНАП у межах...

11 вересня 2025

Парламент зареєстрував постанову на підтримку безперервності органів місцевого самоврядування в умовах війни

Парламент зареєстрував постанову на підтримку...

У Верховній Раді України зареєстровано проект постанови №14031, спрямований на підтвердження легітимності та...