Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

26 грудня 2025

В Україні стартує проєкт «Будинки майбутнього: екологічне модульне житло»

В Україні стартує проєкт «Будинки майбутнього:...

Громадська організація ДЕСПРО долучається до проєкту державно-приватного партнерства «Будинки майбутнього: екологічне...

24 грудня 2025

Окупована, але нескорена Шульгинка. Інтерв’ю начальниці військової адміністрації

Окупована, але нескорена Шульгинка. Інтерв’ю...

Начальниця військової адміністрації окупованої Шульгинської сільської громади Луганської області Наталя Петренко...