Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

05 липня 2025

10 липня – вебінар «Як зберегти зв’язок з українською освітою для дітей на ТОТ і за кордоном?»

10 липня – вебінар «Як зберегти зв’язок з...

10 липня, о 10:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE на тему: «Як зберегти зв’язок з...

04 липня 2025

Розробка Комплексного плану просторового розвитку як можливість ефективної відбудови громади

Розробка Комплексного плану просторового...

Не раз доводиться чути, що впровадження просторового планування – не на часі. Але Харківщина доводить протилежне....

04 липня 2025

Як громадам успішно залучати зовнішні ресурси - посібник

Як громадам успішно залучати зовнішні ресурси -...

1 липня у Львові в межах Міжнародного саміту мерів за організації UMAEF був проведений воркшоп «Як громадам успішно...

04 липня 2025

Розвиток агломерацій в Україні - через дискусії та співробітництво

Розвиток агломерацій в Україні - через дискусії...

Великі міста і навколишні з ними громади завжди залежали одне від одного у питаннях екології, транспорту,...