Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» підготували роз’яснення порядку використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”.
Постановою КМУ від 29 липня 2022 р. №879 «Деякі питання фінансування робіт з відновлення зруйнованого майна та інфраструктури» затверджено Порядок використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”.
Цей Порядок визначає механізм здійснення видатків та використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”, відкритого Мінінфраструктури в Національному банку для зарахування внесків від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права в національній та іноземній валюті для відновлення зруйнованого майна та інфраструктури, шкода та збитки яким завдані бойовими діями, терористичними актами, диверсіями, спричиненими військовою агресією російської федерації проти України.
У роз’ясненні від експертів Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»:
Детальніше з інформаційними матеріалами можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.
Приєднані файли:
Теги:
бюджет майно інфраструктура бюджет методика
Джерело:
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА»
24 жовтня 2025
Херсонщина та Програма Polaris посилюють співпрацю для відновлення регіону
Херсонщина та Програма Polaris посилюють...
Голова Херсонської ОВА Олександр Прокудін та керівниця команди шведсько-української Програми Polaris...
24 жовтня 2025
Полтавщина та графство Саффолк: нова сторінка українсько-британського партнерства
Полтавщина та графство Саффолк: нова сторінка...
Полтавська область зробила черговий крок до розширення міжнародної співпраці – підписала п’ятирічний меморандум про...
24 жовтня 2025
Стратегічне планування розвитку громади: як мають дружити стратегія та комплексний план?
Стратегічне планування розвитку громади: як...
У 2025 році в Україні продовжується формування оновленої системи стратегічного та просторового планування для...
24 жовтня 2025
Зміни до порядку організації харчування у...
Постановою від 8 жовтня 2025 р. Уряд адаптував порядок організації харчування у закладах освіти, дитячих...