Із держави на місця передали чимало функцій. Про це йшлося 9 лютого під час оперативної наради у Луцькій міській раді.
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, що перелік послуг Центру збільшили до 311, адже відбулася передача послуг з державного рівня на місця. Зокрема, у Луцькій міській раді створили два відділи: відділ реєстрації бізнесу та відділ реєстрації речових прав громадян та їх обтяжень. Міськрада вже подала клопотання до Кабінету Міністрів, щоб передача повноважень відбулася якомога швидше.
Такі нововведення позитивні для місцевого самоврядування. Так, кошти за послуги надходитимуть до міського бюджету. До слова, Луцьк – перше місто, яке зробило всі процесуальні дії для отримання повноважень.
До речі, через ЦНАП надає послуги і інспекція держбудконтролю. Скоро також у ЦНАПі діятиме й служба земельного кадастру та реєстрація місця проживання.
Луцький міський голова Микола Романюк зауважив, що це приклад того, як проходять процеси децентралізації. «Це все ми робимо у першу чергу для того, щоб можна було оперативно обслуговувати мешканців міста», - наголосив він.
03 липня 2025
9 липня - вебінар «Застосування трудового законодавства під час "трансформації" ЗЗСО»
9 липня - вебінар «Застосування трудового...
9 липня о 14:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE на тему: «Застосування трудового...
03 липня 2025
8 липня - вебінар «Закупівлі в межах коштів...
8 липня о 10:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE на тему: «Закупівлі в межах коштів...
03 липня 2025
Сільський голова за 100 тисяч доларів
Сільський голова за 100 тисяч доларів
Голова Шевченківської громади Миколаївської області Олег Пилипенко про те, як зробити так, аби громада не зникла з...
03 липня 2025
Мінрозвитку запускає експериментальний проєкт створення Фонду муніципального орендного житла
Мінрозвитку запускає експериментальний проєкт...
Кабінет Міністрів України схвалив проєкт постанови “Про реалізацію експериментального проєкту – створення Фонду...