Реформа децентралізації має чимало складових, зокрема і передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно. Відповідний Закон України № 835-VІІІ, що це передбачає, уже затвердив Глава держави.
Тож, аби обговорити особливості реалізації цього етапу реформи, сьогодні в облдержадміністрації було проведено нараду за участю представників Головного територіального управління юстиції області, голів райдержадміністрацій, представників міськвиконкомів та відповідних структурних підрозділів ОДА.
До засідання долучився перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич.
Як розповів представник Головного управління юстиції в області, децентралізація зазначених повноважень дозволить не лише пришвидшити роботу, а й дасть змогу людям обирати якіснішого виконавця послуги.
Адже наразі необхідну реєстрацію здійснюють лише територіальні управління юстиції, а за нововведенням це зможуть робити три суб’єкти — державний реєстратор, нотаріус та акредитовані суб’єкти.
Державний реєстратор працюватиме у штаті РДА або міськвиконкомів, чи у Центрі надання адміністаривних послуг (ЦНАПі).
Поділитися новиною:
20 лютого 2019
Геннадій Зубко вважає, що кошти місцевих...
У 2018 році доходи місцевих бюджетів встановили абсолютний рекорд — 234 млрд грн. І це є результатом фінансової...
20 лютого 2019
Стали до навчання перші «офіцери громад»
На Дніпропетровщині запрацював пілотний проект «Поліцейський офіцер громади». Стали до навчання перші 40...
20 лютого 2019
Децентралізація: головне, що ми змінюємо зараз,...
Чернігівський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та...