26 березня 2023
Logo slogan

В обласному центрі завершився останній третій етап проекту «Школа децентралізацій для молоді»

У рамках третього етапу було проведено обласні дебати з основ децентралізації влади серед учнівських команд шкіл області.

У дебатах взяли участь 12 команд, які пройшли попередній конкурсний відбір (підготовка презентацій на тему «Децентралізація влади та ефективне місцеве самоврядування – шлях успіху України»).

Загалом на електронну адресу проекту було надіслано 26 конкурсних робіт.

Кейси, які розглядалися під час дебатів, були дуже цікавими, дискусійними, але доволі складними, навіть як для науковців, що входили до складу журі. Та все ж, незважаючи на це, юні учасники дебатів проявили себе справжніми ерудитами. Члени журі одностайно погодилися з тим, що всі без винятку учасники вирізнялися широтою світогляду, кмітливістю та здатністю відстоювати свою точку зору. Більше - ТУТ.

Область:

Сумська область

Джерело:

«Суми»

Поділитися новиною:

Читайте також:

24 березня 2023

28 березня - онлайн-семінар «Актуальні та проблемні питання функціонування Реєстру пошкодженого та знищеного майна»

28 березня - онлайн-семінар «Актуальні та...

Для надання роз’яснень щодо функціонування реєстру пошкодженого та зруйнованого майна, налагодження  системної роботи...

24 березня 2023

Роз’яснення для громад: зміни до Порядку казначейського обслуговування

Роз’яснення для громад: зміни до Порядку...

У березні постановою №230 Уряд ухвалив зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в...

24 березня 2023

Ключові суб’єкти децентралізації обговорили дорожню законодавчу карту реформи

Ключові суб’єкти децентралізації обговорили...

Дорожню карту нормативно-правового регулювання, яке дасть змогу втілювати подальші кроки реформи місцевого...

24 березня 2023

Складання та виконання розпису місцевого бюджету: що змінилося у наказі Міністерства фінансів №57

Складання та виконання розпису місцевого...

Експерти Програми DOBRE аналізують та роз’яснюють зміни до Інструкції про складання і виконання розпису Державного...