На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Читайте також:

01 листопада 2025

Децентралізація: найважливіше за жовтень

Децентралізація: найважливіше за жовтень

На початку кожного місяця портал «Децентралізація» підбиває підсумки рішень Уряду та Парламенту, що стосуються...

31 жовтня 2025

Мінрозвитку оприлюднило звіт за результатами публічних консультацій щодо продовження реформи місцевого самоврядування

Мінрозвитку оприлюднило звіт за результатами...

Міністерство розвитку громад та територій України оприлюднило звіт за результатами публічних консультацій щодо...

31 жовтня 2025

«Агломерація – це не політика, а спосіб зробити громади сильнішими»

«Агломерація – це не політика, а спосіб зробити...

Інтерв’ю з Романом Кізимою, виконавчим директором Асоціації органів місцевого самоврядування «Львівська...