На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Читайте також:

28 листопада 2025

Солоницівська громада: коли бачення розвитку стає системою рішень

Солоницівська громада: коли бачення розвитку...

Солоницівська громада - одна з найбільших у передмісті Харкова. Це територія з потужним економічним потенціалом, де...

28 листопада 2025

«Місто-фортеця». Павлоградський міський голова Анатолій Вершина – про стійкість, мільйони для бізнесу та майбутнє українського Півдня

«Місто-фортеця». Павлоградський міський голова...

Павлоградський міський голова Анатолій Вершина про два сценарії майбутнього громади, недолуге об’єднання, а також про...

28 листопада 2025

Підзвітність старост: що показало дослідження та куди рухатись далі

Підзвітність старост: що показало дослідження...

Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...