На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:

15 серпня 2022

Як Недобоївська громада справляється з викликами війни та знаходить можливості для розвитку

Як Недобоївська громада справляється з...

  Цілодобове чергування та майже півтисячі людей щодня - такими були перші дні повномасштабної війни для...

15 серпня 2022

Міжмуніципальне співробітництво: приклади покращення послуг через співпрацю громад

Міжмуніципальне співробітництво: приклади...

Про результати співпраці громад розповідає Лілія Попова, начальниця відділу з питань моніторингу, аналізу політики та...

15 серпня 2022

Результати дослідження потреб та запитів громад, пов’язаних з викликами, які з’явилися внаслідок повномасштабного вторгнення рф

Результати дослідження потреб та запитів...

Дослідження потреб та запитів громад, пов’язаних з викликами, які з’явилися внаслідок повномасштабного вторгнення рф,...

15 серпня 2022