На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

адміністративні послуги

Джерело:

Читайте також:

01 липня 2025

Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне управління, децентралізація та парламентаризм

Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне...

Лабораторія законодавчих ініціатив шукає досвідчених аналітиків/-инь у сферах: державне управління, децентралізація...

01 липня 2025

Підприємливі громади

Підприємливі громади

Надмірні координація і планування можуть зашкодити мотивації та творчості агентів місцевого розвитку. Минуло вже...

01 липня 2025

Липневі каталоги можливостей: що нового для розвитку громад?

Липневі каталоги можливостей: що нового для...

Українські громади — це історії відваги, відновлення та змін. Попри існуючі виклики, вони продовжують шукати ресурси...

01 липня 2025

Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії учнів і учениць стали реальністю

Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії...

У межах ініціативи «Громадський бюджет на дитячі мрії», що реалізується спільно громадою та...