На 25% зросла кількість наданих послуг у ЦНАП, створених або модернізованих у громадах, за підтримки «U-LEAD з Європою»

Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.

За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.

Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.

До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk

Інфографіка для завантаження

Повна версія звіту

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

09 липня 2020

Парламентський комітет уточнив конфігурацію районів окремих областей

Парламентський комітет уточнив конфігурацію...

9 липня Міністр розвитку громад та територій України Олексій Чернишов та заступник Міністра В’ячеслав Негода взяли...

09 липня 2020

Місцеві вибори 25 жовтня 2020 року – проект постанови готовий до голосування в парламенті

Місцеві вибори 25 жовтня 2020 року – проект...

9 липня парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку...

09 липня 2020

Зарплата вчителя: дослідження прикладу Польщі

Зарплата вчителя: дослідження прикладу Польщі

Вчителі є основним активом будь-якої системи освіти. У той же час, заробітна плата вчителя є домінуючою статтею...

08 липня 2020

Децентралізація: між правдою та вигаданими загрозами

Децентралізація: між правдою та вигаданими...

Автор: Іван Лукеря, радник міністра розвитку громад та територій України, спеціально для Української...

08 липня 2020