Команда напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» представила результати моніторингу роботи ЦНАП Початкової Фази у 2018-2019 роках.
За рік роботи всі показники ефективності ЦНАП підвищилися, включно з гендерною структурою персоналу, яка значно впливає на досягнення найкращих результатів у роботі команди.
Зверніть увагу, що належні ЦНАП, які по-справжньому працюють над питанням інтеграції послуг, є дуже витребуваними інституціями у громадах. Адже саме послуги – головний критерій якості ЦНАП.
До речі, одна з основних компетенцій Служби Експертної Підтримки ЦНАП Програми U-LEAD є саме інтеграція послуг. Звертайтеся: tsnap.ulead.org.ua/helpdesk
01 липня 2025
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне управління, децентралізація та парламентаризм
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне...
Лабораторія законодавчих ініціатив шукає досвідчених аналітиків/-инь у сферах: державне управління, децентралізація...
01 липня 2025
Надмірні координація і планування можуть зашкодити мотивації та творчості агентів місцевого розвитку. Минуло вже...
01 липня 2025
Липневі каталоги можливостей: що нового для розвитку громад?
Липневі каталоги можливостей: що нового для...
Українські громади — це історії відваги, відновлення та змін. Попри існуючі виклики, вони продовжують шукати ресурси...
01 липня 2025
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії учнів і учениць стали реальністю
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії...
У межах ініціативи «Громадський бюджет на дитячі мрії», що реалізується спільно громадою та...