Не сайтом єдиним. Що допоможе ОТГ сформувати свій імідж?

Учасники шкільного телебачення Баранівської ОТГ зайняли друге місце у фіналі Першого всеукраїнського конкурсу соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School recycling 2019» в номінації соціальна реклама «Відео». Діти отримали цінний подарунок та досвід роботи над відеопроектом.

У свою чергу, для Баранівської громади ця перемога стала ще одним яскравим прикладом розвитку молоді та людського капіталу територій. Саме органічний розвиток та створення креативних проектів стали для громади основою іміджу.

«Сьогодні про Баранівську громаду говорять журналісти, бо тут можна знайти чимало цікавих інформаційних приводів. Ставлять у приклад експерти з проектного менеджменту та енергоефективності, бо громада активно в цих сферах розвивається. Освітяни обговорюють креативні проекти зі створення Міжшкільного ресурсного центру, шкільних теплиць та гурткової роботи, тому що всі ці теми широко та вдало громадою комунікуються», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС.

Цей досвід і теоретичні аспекти формування іміджу та інформаційного поля сьогодні обговорювали на семінарі у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD» та Мінрегіоном.

Учасники семінару, фахівці об’єднаних громад з питань комунікації, інформаційної політики та гуманітарної сфери, розповіли про свої успішні кейси та проблемні ситуації.

«Сьогодні ми комунікуємо з громадою через сайт, фейсбук сторінку, районну газету та, власне, зустрічі з громадянами, але охопити все населення складно. Зараз я бачу, як можна діяти, щоб швидко та ефективно опрацьовувати окремі цільові групи. Інформаційні бюлетені, соціальні мережі, сайт, ЗМІ та зустрічі – все повинно працювати у комплексі та постійно», - поділився Василь Янко, секретар Любарської селищної ради.

Також на семінарі учасники обговорили методики використання маркетингу соціальних мереж та «сторітелінгу». Дмитро Клименко презентував успішні приклади креативної інформації в мережі та негативні практики.

Крім того, після кожної теоретичної лекції фахівці громад виконували практичні вправи. Зокрема, поділившись на групи, учасники сформували свої бачення іміджу обраних громад, виходячи зі своїх знань про громаду та інформації про неї в інтернеті.

«Дуже цікаво подивитись на свою громаду очима мешканця іншого міста чи села. Тоді стає зрозуміло, де можна доопрацювати певні матеріали. Це дуже корисний досвід», - вважає Вікторія Загоровська, спеціаліст зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Олевської ОТГ.

23.05.2019 - 09:32 | Переглядів: 1118
Не сайтом єдиним. Що допоможе ОТГ сформувати свій імідж?

Теги:

молодь

Область:

Житомирська область

Громади:

Баранівська міська об’єднана територіальна громада

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
B91033a3cbf5e30a06921711773d8958

20 січня 2020

Обласна державна адміністрація: короткий огляд...

Як можуть змінюватися обласні державні адміністрації в ході  децентралізації. Інститут громадянського суспільства...

81e590429a9d1053cc5bab538023de93

20 січня 2020

Анонс! 30 січня у Києві - круглий стіл...

30 січня команда напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» проведе...

Cc8158ff66dc781af524605eae014644

20 січня 2020

Усі регіони провели в Мінрегіоні консультації...

20 січня в Мінрегіоні відбулися консультації зі створення перспективних планів Волинської, Івано-Франківської,...