29 вересня 2023
Logo slogan

Не сайтом єдиним. Що допоможе ОТГ сформувати свій імідж?

Учасники шкільного телебачення Баранівської ОТГ зайняли друге місце у фіналі Першого всеукраїнського конкурсу соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School recycling 2019» в номінації соціальна реклама «Відео». Діти отримали цінний подарунок та досвід роботи над відеопроектом.

У свою чергу, для Баранівської громади ця перемога стала ще одним яскравим прикладом розвитку молоді та людського капіталу територій. Саме органічний розвиток та створення креативних проектів стали для громади основою іміджу.

«Сьогодні про Баранівську громаду говорять журналісти, бо тут можна знайти чимало цікавих інформаційних приводів. Ставлять у приклад експерти з проектного менеджменту та енергоефективності, бо громада активно в цих сферах розвивається. Освітяни обговорюють креативні проекти зі створення Міжшкільного ресурсного центру, шкільних теплиць та гурткової роботи, тому що всі ці теми широко та вдало громадою комунікуються», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС.

Цей досвід і теоретичні аспекти формування іміджу та інформаційного поля сьогодні обговорювали на семінарі у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD» та Мінрегіоном.

Учасники семінару, фахівці об’єднаних громад з питань комунікації, інформаційної політики та гуманітарної сфери, розповіли про свої успішні кейси та проблемні ситуації.

«Сьогодні ми комунікуємо з громадою через сайт, фейсбук сторінку, районну газету та, власне, зустрічі з громадянами, але охопити все населення складно. Зараз я бачу, як можна діяти, щоб швидко та ефективно опрацьовувати окремі цільові групи. Інформаційні бюлетені, соціальні мережі, сайт, ЗМІ та зустрічі – все повинно працювати у комплексі та постійно», - поділився Василь Янко, секретар Любарської селищної ради.

Також на семінарі учасники обговорили методики використання маркетингу соціальних мереж та «сторітелінгу». Дмитро Клименко презентував успішні приклади креативної інформації в мережі та негативні практики.

Крім того, після кожної теоретичної лекції фахівці громад виконували практичні вправи. Зокрема, поділившись на групи, учасники сформували свої бачення іміджу обраних громад, виходячи зі своїх знань про громаду та інформації про неї в інтернеті.

«Дуже цікаво подивитись на свою громаду очима мешканця іншого міста чи села. Тоді стає зрозуміло, де можна доопрацювати певні матеріали. Це дуже корисний досвід», - вважає Вікторія Загоровська, спеціаліст зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Олевської ОТГ.

23.05.2019 - 09:32 | Переглядів: 8072
Не сайтом єдиним. Що допоможе ОТГ сформувати свій імідж?

Теги:

молодь

Область:

Житомирська область

Громади:

Баранівська міська об’єднана територіальна громада Баранівська територіальна громада

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:

29 вересня 2023

Швейцарсько-український проєкт DECIDE працює над Стратегією відновлення та розвитку Одеської області

Швейцарсько-український проєкт DECIDE працює...

  Аналітичну частину Стратегії відновлення та розвитку Одеської області, яку з партнерами розробляє...

28 вересня 2023

Побудова діалогів між громадою та владою: що є важливим для українських громад у воєнний та повоєнний час (+посібник)

Побудова діалогів між громадою та владою: що є...

«Діалог» - розмова між двома. Як місцевій владі розмовляти із жителями громади, формувати у мешканців спроможність не...

28 вересня 2023

Регіони і громади хочуть бачити більш чітку державну регіональну політику, - В’ячеслав Негода

Регіони і громади хочуть бачити більш чітку...

  До повного припинення російської агресії, питання комплексного стратегічного планування розвитку регіонів і...

28 вересня 2023

Окупанти з початку війни викрали 132 посадовців ОМС, - дослідник-документатор

Окупанти з початку війни викрали 132 посадовців...

З початку повномасштабної війни росіяни викрали 132 представників українського місцевого самоврядування та органів...